FANDOM

Tolfdirnorski mag z Akademii Magów w Zimowej Twierdzy. Jest tam starym, mądrym i przyjaznym nauczycielem. Zna się na obronnej magii, jest też mistrzem i trenerem w Przemianie. Sprzedaje między innymi czary Większa Ochrona oraz Ebonowe Ciało, a także biżuterię, laski, księgi czarów i szaty. Gdy nie naucza w Sali Żywiołów, można go znaleźć śpiącego lub jedzącego na niższym poziomie Sali Osiągnięć.

Po ukończeniu zadania W podziemiach Saarthal Tolfdir może pozostać przy Oku Magnusa w Saarthal aż kolejne zadanie, Z nosem w księgach, zostanie rozpoczęte.

Interakcje Edytuj

Trudne początki Edytuj

Podczas pierwszych lekcji w Akademii Tolfdir uczy Dovahkiina i innych uczniów poprawnego użycia czarów ochronnych. Dostajemy czar Mniejsza Ochrona za darmo, jeśli go już nie znamy.

W podziemiach Saarthal Edytuj

Na drugiej lekcji zabiera uczniów do Saarthal, gdzie Smocze Dziecię znajduje sekretne przejście przy zbieraniu magicznych artefaktów. Tolfdir udaje się z Dovahkiinem dalej, by na końcu odkryć Oko Magnusa.

Oko Magnusa Edytuj

Gdy już uzyskamy Laskę Magnusa i zaczynamy walkę z Ancano, Tolfdir zostaje sparaliżowany gdy próbuje pomóc z pokonaniem naszego przeciwnika. Później zastępuje Mirabelle Ervine na pozycji Mistrza Magii, gdyż Mirabelle ginie w potyczce po tym jak Ancano zdobywa moc Oka Magnusa.

Różne Edytuj

Czasem może poprosić Dovahkiina o znalezienie jego alembiku, który zgubił.