Błogosławieństwo Natury - zadanie w Białej Grani, które zleca nam kapłanka Danica.

Przegląd zadania Edytuj

Pomów z Daniką na temat zniszczonego Zielonnika Edytuj

Aby rozpocząć zadanie, należy porozmawiać z kapłanką imieniem Danica, która przebywa w świątyni Kynareth, często też w pobliżu Zielonnika. Po rozmowie dowiadujemy się o problemach z owym drzewem. Do jego "uzdrowienia" kapłanka potrzebuje soku z drzewa Staroblask. Niestety, do pozyskania soku potrzebujemy broni Zguby Pokrzyw, która umożliwia przebicie kory Staroblasku.

Zdobądź Zgubę Pokrzyw Edytuj

Naszym celem jest Sieroca skała. Tu czeka nas walka z wiedźmokrukami. Po pokonaniu ich zdobywamy to, po co przyszliśmy.

Powróć do Daniki Edytuj

Wracamy do Białej Grani i informujemy Danikę o zdobyciu ostrza. Naszym następnym celem jest Sanktuarium Staroblask, gdzie znajduje się drzewo Staroblask.

Po zakończeniu rozmowy z Daniką zaczepić nas może mnich Maurice Jondrelle, który będzie chciał dołączyć do nas na czas wyprawy.

Zdobądź sok Staroblasku Edytuj

Udajemy się do Sanktuarium Staroblask, gdzie po wejściu do jaskini ujrzymy na wzniesieniu drzewo. Idąc w górę musimy użyć Zguby Pokrzyw aby odsunąć korzenie. Po dotarciu na szczyt pobieramy sok z drzewa. Od tej pory musimy uważać na wiły, które nas atakują.

Następnie opuszczamy jaskinię i udajemy się do Białej Grani.

Opcjonalnie, jeżeli towarzyszył nam Maurice Jondrelle Edytuj

Przed pobraniem soku z drzewa możemy z nim porozmawiać, będzie jednak oburzony naszym zachowaniem i zaproponuje by na miejsce Zielonnika zasadzić nowe drzewo. Po odprawieniu rytuału przez mnicha, obok Staroblasku pojawi się sadzonka, którą zabieramy do Białej Grani.

Wróć do Daniki Edytuj

Po powrocie do kapłanki możemy przekazać jej sok lub sadzonkę.

Nagroda Edytuj

Po wykonaniu zadania otrzymujemy możliwość treningu umiejętności przywracania u Daniki.