Ten artykuł wymaga poprawy.

Autor wstawiający ten szablon podał następujący powód:

Nazwy potworów podać w języku ang.; Poprawić błędy logiczne, składniowe

Concern for Nulfaga (pl. Troska o Nulfagę) - zadanie zlecone od Królowej Aubk-i, która jest zaniepokojona Nulfagą.

Szybka solucja Edytuj

  1. Porozmawiaj z królową Aubk-i znajdująca się w zamku Daggerfall, po osiągnięciu poziomu 3.
  2. Udaj się do Shedungent i sprawdź, czy Nulfaga żyje.
  3. Zgłoś się do Aubk-i oraz opowiedz, że ona żyje i nadal jest zła.
  4. Odbierz nagrodę od królowej.

Szczegółowa solucja Edytuj

Po rozmowie z królową Aubk-i w Daggerfall dowiesz się, że jest zaniepokojona czarodziejką Nulfagą, która jest matką Gothryda. Od śmierci jej syna Lysandusa, zamknęła drogi w granicach lochu Shedungent w Wrothgarian Mountains i nikt nie widział ani nie słyszał o niej przez jakiś czas. Zadanie polega na złożeniu wizyty Nulfadze, porozmawianiu z nią i powrocie do królowej, aby zdać sprawozdanie.

Aby wykonać zadanie należy przejść przez loch.

  1. Należy iść na zachód od wejścia, a następnie przejściem; przejść po schodach.
  2. Po dotarciu do skrzyżowania, należy udać się na zachód, a następnie na południe na kolejnym rozgałęzieniu drogi, później ponownie na zachód. Można przejść pod zwodzonym mostem.
  3. W głębi korytarza, należy przejść przez drzwi na południu i iść w dół stromymi schodami.
  4. Następnie udać się na północ obok dwóch skrzyżowań na zachodzie.
  5. Należy dalej iść na północ przez drzwi skierować się na zachód i przejdź przez drzwi na północy.
  6. Po dotarciu do ogromnej groty, iść na północ przez most linowy rozciągający się nad przepaścią.
  7. Po przejściu mostu, udać się na północ przez drzwi, potem na wschód, aż dojdzie się do końca korytarza. Następnie należy skręcić na południe.
  8. Należy udać się dalej na południe, na rampę, podążać korytarzem na wschód, aż się skończy, potem należy skręcić na południe.
  9. Następnie należy iść dalej na południe, aż dojdzie się do sali tronowej w Zamku Shedungent. Na górze po schodach bedzie przebywać Nulfaga.

Aby wydostać się z sali tronowej należy powiedzieć "shut up" (pl. "zamknij się") do posągu lisza, w pobliżu południowej bramy. Wyjście będzie kilka kroków na południe.

Jeśli nie chcesz spędzić cały ten czas biegania po labiryncie, łatwiejsze i nieco tanie, sposobem jest włączyć sztandar obok drzwi ze smokiem na jej temat i odpowiedzieć "shut up" ("zamknij się"). Nulfaga jest na drugim poziomie ogromnej komory poza teraz otwartymi drzwiami. Rzeczywiście dowiedź się tego polecenia po rozmowie z nią, która sprawia, że następujące zadanie, róg jednorożca Medory, o wiele łatwiej, ponieważ również ma miejsce w Shedungent. Drogą rzeczywistą poszukiwacza przygód do znalezienia Nulfagi polega zwykle na czołganiu się po lochu, omijając zamknięte drzwi.

Zdobyta reputacja Edytuj

W przypadku powrotu w czasie do królowej Aubk-i, po rozmowie z Nulfagą zyskasz reputację zgodnie z poniższą tabelą.

Frakcja/Osoba Przyrost reputacji
Daggerfall +18
Królowa Aubk-i +18
Stowarzyszone frakcje +9

Przynależność sojuszników/wrogów do wymienionych frakcji nie jest uwzględniana.

Wrogowie Edytuj

  • Potwory:
    • Imp
    • Gargulec
  • Ludzie:
    • Mag Bitewny
    • Mag
    • Czarodziej
  • Atronachy:
    • Atronach Ognia
    • Atronach Ciała
    • Atronach Lodu
    • Atronach Żelazny
  • Nieumarli:
    • Zombii
    • Lisz
    • Starożytny Lisz
  • Daedry:
    • Mniejsza Daedra

Uwagi Edytuj

  • Magicznie zamknięte drzwi do sali tronowej można otworzyć w dowolnym zaklęciem otwierania.
  • To zadanie nie ma ograniczeń czasowych, choć Aubk-i podaje termin, który ukaże się w dzienniku (150 dni w najnowszej łatce). Komenda, aby zakończyć misję po upłynięciu tego limitu czasowego nie jest wykonywana, a więc zadanie pozostaje aktywne do momentu zgłoszenia się do Aubk-i.

Mapy Edytuj