Ten artykuł wymaga poprawy.

Autor wstawiający ten szablon podał następujący powód:

Do poprawy: błędy językowe

Elysana's Robe - Elysana wnosi swoje umiejętności do zamachu na konkurenta.

Szybka solucja Edytuj

  1. Porozmawiaj z księżniczką Elysaną na Zamku Wayrest po osiągnięciu poziomu 6.
  2. Zdobądź szatę od niej.
  3. Dostarcz do Lorda Castelliana w swoim domku.
  4. Wracaj do Elysany i odbierz nagrodę.

Szczegółowa solucja Edytuj

Po rozmowie z księżniczką Elysaną, wydaje się, że ona po prostu chce dać prezent, wspaniałą szatę jej zalotnikowi, Lordowi Castellianowi z Wayrest. Co ona Cię nie powiedziała czy Lord Castellian jest, że oczarował szatę, aby zwolnić trzy Daedra Uwodzicieli do ataku, które noszą go. Oczywiście, ludzie Lorda Castelliana nie będą zbyt zadowoleni, że pomogliście zamordować go i będą Cię ścigać, aż zadanie się skończy. Zgłoś się do księżniczki, aby zbierać biżuterię i dowiedzieć się, że król Eadwyre szuka specjalnego artefaktu zwanego "totemem".

Zdobyta reputacja Edytuj

W przypadku dostarczenia szaty z powodzeniem można zyskać reputację, zgodnie z poniższą tabelką.

Frakcja/Osoba Przyrost reputacji
Wayrest +10
Księżniczka Elysana +10
Stowarzyszone frakcje +5

Przynależność sojuszników/wrogów do wymienionych frakcji nie jest uwzględniana.

Wrogowie Edytuj

  • 3x Daedra Uwodziciel (Daedra Seducer) co minutę w grze (50% szans), jeśli dasz szatę do Lorda Castelliana
  • 4x dwaj rycerze (Knights) co dwie minuty w grze (50% szans) tak szybko, jak Lord Castellian jest zaatakowany przez Daedra Uwodziciele (Daedra Seducers)
  • 20x dwa Spellswordy co 53 minuty w grze (15% szansy) po tym, jak Lord Castellian został zabity przez Daedra Uwodzicielki (Daedra Seducers)
  • 3x jedna Daedra Uwodziciel (Daedra Seducer) co minutę w grze (20% szans), jeśli używasz szatę

Uwagi Edytuj

  • Ważne: Jeśli zrobisz to zadanie przed szantażowaniem księcia Helsetha, Helseth nie będzie Cię oferował swojego zadania, ponieważ Lord Castellian jest ofiarą fabuły Helsetha, umiera formalnie pod koniec tego zadania. Stąd królowa Barenziah nie będzie Cię oferowała jej zadania z książką Barenziah, bo to zależy od pomyślnego wyniku zadania Helsetha.
  • Ważne: Nie wyruszaj w to zadanie, jeśli zadanie Helsetha jest nadal aktywny lub nie będzie w stanie dostać szansy zrobienia zadania Barenziah, który jest uruchamiany z poziomu zadania Helsetha. Można sprawdzić, czy zadanie Helsetha jest nadal aktywny, podczas korzystania z menu dialogowego. Tak długo, jak Lord Castellian jest tematem w menu dialogowym, zadanie Helsetha nadal działa. Zadanie kończy się jak najszybciej spełnić warunki, aby rozpocząć zadanie Barenziah. Zobacz artykuł związany z książką Barenziah, aby nauczyć się tych warunków.
  • Jeśli "używasz" szaty Elysany dając Cię, będziesz również stać się celem trzech Daedr Uwodzicieli. Jeśli wszystkie trzy z nich wykazały się i wysłałeś wszystkie trzy z nich z powrotem do Otchłani, szata zniknie i zadanie zostanie zakończone. Oprócz faktu, że nie można zakończyć swojej misji, a tym samym nie otrzymasz żadnej nagrody od Elysany, nie ma na to wpływu na pozostałe części wątku głównego, ponieważ całe to zadanie jest całkowicie opcjonalne. Jeśli nie dbasz o wszystkie trzy uwodziciele, więcej z nich pojawi się później, kiedy dasz szatę do Lorda Castelliana. Tak więc za pomocą szaty przed spotkaniem Lorda Castelliana nie niszcząc wszystkich trzech uwodzicieli nie spowoduje, że atak drugiego kontyngentu uwodzicieli na Lorda Castelliana.
  • Po zakończeniu zadania z traktatem orkijskim, Elysana nie będzie już oferowała tego zadania.
  • To zadanie nie rozwija fabuły głównej, inne niż wspomniane, że istnieje i że totem króla Eadwyre'a pragnie zdobyć. Jednak, że służy do ujawnienia księżniczki Elysany jak ktoś nie może ufać. Później, oferuje jeszcze jedną misję, która okazuje się być pułapką.