Ten artykuł wymaga poprawy.

Autor wstawiający ten szablon podał następujący powód:

błędy językowe

Lysandus' Revelation - zadanie polegające na dowiedzeniu się, kto przywołał ducha Lysandusa.

Szybka solucja Edytuj

  1. Odwiedź Medorę na Wieży Direnni raz skończone przygotowanie Prochu Spokojnej Śmierci.
  2. Zdobądź od niej Proch Spokojnej Śmierci.
  3. Udaj się do Grobu Lysandusa w Menevii i znajdź jego sarkofag.
  4. Użyj prochu do ukojenia ducha Lysandusa.
  5. Porozmawiaj z duchem Lysandusa, aby dowiedzieć się, co będzie umieszczone niemu na odpoczynek.

Szczegółowa solucja Edytuj

Po zakończeniu przygotowania przez Medorę Prochu Spokojnej Śmierci nabytej od mumii (trwa to około 21 dni), możesz się udać do grobowca Lysandusa, aby próbować uspokoić jego ducha. Po jego duchu jest wystarczające uspokojenie, masz nadzieję, że będzie w stanie powiedzieć dokładnie, co jest potrzebne do wypędzenia go. Lokalizacja grobu Lysandusa została objawiona wypełniając misję dla Zamku Llugwych.

Odnalezienie Komory Grobowej Edytuj

(#1) Komora grobowa znajduje się głęboko wewnątrz grobowca. Przed tobą leży prawdopodobnie najdłuższa trasa lochów całego Wątku Głównego. Od wejścia, idź na zachód przez salę obok ciekawych rzeźb różnych wrogów można wynyślić przeciwko w grze. Na końcu korytarza przejdź przez drzwi na lewo. Podążaj korytarzem, aż dojdziesz do skrzyżowania. Na tym skrzyżowaniu skręć na północ i idź korytarzem aż dotrzesz do drzwi, przejdź przez to.

Skull Teleporter (Daggerfall)

Czaszkowy teleporter

(#2) Podążaj korytarzem, aż dotrzesz do pływającej czaszki. Kliknij na czaszkę i będziesz przeniesiony do pokoju z niektórymi narzędziami tortur i wrogiem, zabij wroga.

(#3) Pokój ten jest również swoją drogą powrotną w przypadku, gdy nie ustawisz kotwicę w pobliżu wejścia. Nie jest tajemnica, drzwi w północno-wschodnim rogu, za nim jest niski przelot można używać tylko jeśli przyczajony. Na koniec tego fragmentu to kolejny czaszkowy teleporter wraz z wrogiem i niektórymi stosami skarbów. Kliknięcie na tą czaszkę przeniesie Cię do pozycji tylko kilka metrów od pierwszego czaszkowego teleportera.

Aby przejść dalej do grobu, opuść salę przez północnozachodnie drzwi. Podążaj korytarzem w dół i przejdź przez pokój na końcu.

(#4) Opuść korytarz poprzez drzwi i podążaj korytarzem, aż dojdziesz do skrzyżowania. Skręć na wschód i podążaj korytarzem, skacz lub lewituj w poprzek wykopu, a następnie korytarzem, aż skręcisz na północ.

(#5) Podążaj korytarzem dalej na północ, przejdź przez drzwi i skręć na zachód na skrzyżowaniu, podążaj korytarzem na północ, aż do drugiego skrzyżowania.

(#6) Skręcaj na wschód i zejdź na dół po schodach, aż dojdziesz do czterokierunkowego skrzyżowania. Skręcaj na północ, a następnie po schodach na dół, a następnie w góre, aż do drugiego skrzyżowania. Idź na wschód i przez drzwi, po osiągnieciu trzeciego skrzyżowania, idź po schodach na południe.

(#7) Gdy jesteś na górze, prowadź na wschód i przejdź przez drzwi. Skręcaj na południe na skrzyżowaniu i idź w górę rampy prowadząc na południe. Udaj się na wschód i idź do środka ziemi.

(#8) Podążaj rampą dalej na wschód i skręcaj na północ, gdy staniesz przed drzwiami. Prowadź dalej na północ obok skrzyżowania, idź za rogiem, prowadź na wschód na innym skrzyżowaniu i przejdź przez drzwi. Można zauważyć, że tekstury środowiska zostały zmienione. Prowadź dalej na wschód i skręć na północ w innym skrzyżowaniu. Gdy dojdziesz do skrzyżowania w czterech kierunkach, prowadź na wschód ponownie.

(#9) Idź na wschód i podążaj korytarzem w dół przez pokoju. Idź na północ i podążaj następnym korytarzem, aż skręcisz na wschód.

(#10) Do tej pory można napotkać jedynie wampiry, upiory i duchy, ale od tego momentu można spotkać bardziej niebezpiecznych nieumarłych, czyli starożytnych wampirów i liszy. Starożytny wampir jest tylko na przecięciu czterokierunkowego skrzyżowania. Po nim zająć się, idź dalej na wschód, mijając dwa pokoje. Każdy pokój zawiera lisza, więc albo zaangażuj je lub idź obok pokoi. Idź po schodach na górę i prowadź na południe, przejdź przez drzwi prowadzący na wschód.

(#11) Chodź po ramie i skieruj się na wschód

(#12) Podążaj korytarzem na wschód po schodach i przejdź obok skrzyżowania. Podążaj korytarzem i skręcaj na południe. Możesz spotkać starożytnego wampira na swojej drodze.

(#13) Podążaj korytarzem dalej na południe, aż skręcisz na zachód. Idź na zachód i na skrzyżowaniu idź na północ, podążaj korytarzem dalej na północ.

(#14) Podążaj korytarzem dalej, spotkasz się z liszem na drodze, aż do windy, skorzystaj z windy na dół.

(#15) Jesteś prawie w komorze grobowej; podążaj korytarzem, ale uważaj, ponieważ istnieją pewne małe komory po drodze zawierający jeden wampir. W ostatniej komorze znajduje się winda, weź go i pociągnij dźwignię w pokoju na końcu małego korytarza. Jedź windą z powrotem i podążaj korytarzem aż do drzwi. Te drzwi prowadzą bezpośrednio do komory grobowej.

(#16) Pociągnij poprzednią dźwignię otwierając tajemnicze drzwi w południowo-wschodnim narożniku komory grobowej. Pociągnięcie dźwigni za tymi drzwiami obniży główną platformę, pozwalając na dostęp do poziomu poniżej, gdzie sarkofag Lysandusa się znajduje. Tam będzie kilka upiorów w komorze grobowej, więc się nimi zajmij w pierwszej kolejności.

Lysandus' Revelation (Daggerfall)

Ostateczne miejsce spoczynku Lysandusa

(#17) Jeśli masz Proch Spokojnej Śmierci z Tobą, posyp go na trupie Lysandusa i dowiedz się prawdy o jego śmierci. Duch Lysandusa wystąpi i powie Ci, że Pan Woodborne jest mordercą:

Oryginalny Nieoficjalne tłumaczenie
"You soothed my rage. I do not seek to be placated; I seek vengeance upon he who slew me. If you'll truly lay my spirit to rest, be the instrument of my vengeance against Lord Woodborne of Wayrest." "Uspokoisz moją wściekłość. Nie staram się łagodzić, szukam zemsty na ten, który zabił mnie. Jeśli będziesz naprawdę leżał ducha mego odpoczynku, będzie narzędziem mojej zemsty przeciwko Panu Woodborne z Wayrest"

Duch może zostać tylko wyegzorcyzmowany, jeśli Pan Woodborne zginie lub dozna ogromne odwrócenie losu. Lysandus zaznaczy Woodborne Hall na mapie Wayrest.

Jeśli nie masz jeszcze kotwicy w pobliżu wejścia do grobowca, musisz wrócić do pokoju z ukrytego czaszkowego teleportera, jak wspomniano wcześniej, aby wydostać się z grobowca. Aby wydostać się z niższego poziomu komory grobowej, należy kliknąć na posąg na południowo-zachodnim sarkofagu. Ten wzrośnie centralną platformę do pierwszego poziomu albo obniży go ponownie do poziomu z sarkofagu.

Wrogowie Edytuj

  • Zwierzęta:
    • Pająk
    • Szczur
    • Wielki Nietoperz
  • Nieumarli:
    • Duch
    • Lisz
    • Mumia
    • Starożytny Wampir
    • Szkielet Wojownik
    • Upiór
    • Wampir
    • Zombi

Uwagi Edytuj

  • Są tam całkiem sporo nieumałych takich jak zombi, zwykle wampiry i lisze, jak również okazjonalnie starożytnego wampira można spotkać wewnątrz grobowca. Jeśli nie można łatwo poradzić sobie z tych potworów, nie są gotowe do tego zadania. Ścieżka do grobu Lysandusa jest dość złożona, możesz ustawić kotwicę przypominające w pobliżu wejścia. Grób jest ogromny i trudne do mapy. Dodatkowo, grób Lysandusa nie można osiągnąć z "zadania punktowego" kluczy kodu (po angielsku), ponieważ nie jest to standardowa lokalizacja zadania.

Mapy Edytuj