Ten artykuł wymaga poprawy.

Autor wstawiający ten szablon podał następujący powód:

Do poprawy: błędy językowe

Privateer's Hold - przejdź przez Privateer's Hold, zabij potwory i innych nieprzyjaznych mieszkańców, aż dotrzesz do wyjścia.

Szybka solucja Edytuj

  1. Przejdź swoją drogą poprzez Privateer's Hold.
  2. Zabij lub ucieknij od wszelkich potworów po drodze.
  3. Wyjdź z lochu na zewnątrz.

Szczegółowa solucja Edytuj

Privateer's Hold (mapa) (Daggerfall)

#1

(#1) Po stworzeniu swojej postaci, rozpoczynasz grę w jaskini w pobliżu ogniska. Pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, to wyposaż jakąś broń, które masz w swoim ekwipunku i zapisz swoją postać. Idź na południe i na zewnątrz jaskini, tam jest tajemnicze drzwi do innego pokoju na końcu korytarza. Pierwszym wrogiem, jaką można spotkać w grze jest szczur, który strzeże stos skarbów. Zabij szczura i weź skarby, a następnie wspinaj się po schodach na zachód.

Privateer's Hold 2 (mapa) (Daggerfall)

#2

(#2) Przejdź długim korytarzem. Po przyjęciu na nietoperza, pierwsze drzwi na drodze prowadzi do pokoju z Impem, więc jeśli nie masz stalowej broni jeszcze, można warto wrócić do niego później. Bez jednego, Imp będzie łatwiej Cię zabić z jego czarów. Istnieje również stos skarbów w jednej z klatek.

Privateer's Hold 3 (mapa) (Daggerfall)

#3

(#3) Idź korytarzem dalej, aż dojdziesz do drugich drzwi. Ten drugi pokój zawiera szczura. Jak można nadal, zobaczysz trzecie drzwi i schody prowadzące na dół na wschód. Warto wziąć ten mały objazd w dół, bo na dole jest legowisko złodziei, którego zazwyczaj można wziąć z zaskoczenia przy użyciu swojej umiejętności Backstab (cios w plecy). Jest on również wyposażony w kilka ciekawych pancerzy i broni, ale śmiertelnym wrogiem na niższych poziomach.

Privateer's Hold 4 (mapa) (Daggerfall)

#4

(#4) Idź dalej korytarzem, aż dojdziesz do niektórych schodów prowadzące do góry oraz nietoperz. Idź po schodach i przez drzwi. Znajdziesz się w pokoju z widokiem na łucznika za stołem w kształcie litery U. Wskazane jest, aby przejść wokół stołu i zaciągnąć łucznika w walce wręcz, aby uniknąć mu strzału z daleka do Ciebie lub podbiec do niego i uzyskać kilka trafień walce wręcz i odsunąć się od każdego strzału, ponieważ łucznik nie będzie chodził po stole. Opuść salę przez północne drzwi.

Privateer's Hold 5 (mapa) (Daggerfall)

#5

(#5) Teraz jesteś w dużym pokoju z dużymi schodów prowadzące do tronu na platformie (otwarcie drzwi naprzeciwko schodów nie jest zalecane na niskim poziomie, jak będziesz witany przez twardego niedźwiedzia grizzly). Zabij latającego nietoperza na dolnym pokoju i zapisz. Na górze ogromnej klatki schodowej jest Szkielet Wojownik, a uśmiech nie oznacza, że jest przyjazny lub łatwy do walki na niskich poziomach. Walcz z nim albo ucieknij; skacz na podeście z tronu i pociągnij dźwignię obok platformy. Tron powstanie, co pozwala dotrzeć do balkonu nad i przejść do następnego poziomu. Możesz także spróbować wspiąć się na ścianę, aby osiągnąć balkon.

Privateer's Hold 6 (mapa) (Daggerfall)

#6

(#6) Alternatywnym sposobem na ominięcie szkieletu jest dłuższy, ale znacznie bezpieczniejsze. Przejdź się po lewej stronie schodów, mijając wsparcie oraz do rogu. Po prawej stronie widać fragment ściany, na którym tekstury nie wpisują te wokół niego. To tajemnicze drzwi. Przejdź przez nie i nadal wprost całą drogą oraz poprzez brązowe przejście. Uważaj na dwóch łuczników w dwóch pokojach w pobliżu początku brązowego przejścia. Wejdź po schodach i przejdź przez drzwi na końcu. Doprowadzi to do balkonu nad tronem.

Privateer's Hold 7 (mapa) (Daggerfall)

#7

Dungeon's exit (Daggerfall)

Wyjście na końcu

(#7) Na balkonie podążaj korytarzem i okolicami (zabicie szczura po drodze) i podejmij pierwsze drzwi, która można się natknąć. Musisz się zmierzyć z trzema potworami naraz w tym pokoju - szczura, nietoperza oraz impa. Jeśli jesteś szybki, powinieneś być w stanie zwabić na zewnątrz nietoperz i zabić go, a następnie poruszać szczura, aby wyjąć impa, potem wreszcie szczura.

Wyjście wygląda podobnie do jaskini z czaszką w nim wzdłuż ściany. Wyjście z lochu, oddychaj, aby świeże pikselowane powietrze, a następnie naciśnij przycisk dalej do miasta Daggerfall.

Privateer's Hold (Daggerfall)

Uwagi Edytuj

  • Tutaj dowiesz się, jak postępować z wieloma lochami Daggerfallu. Do czasu opuszczenia Privateer's Hold powinien być drugi poziom i mają pełny zestaw zbroi (przy założeniu, żeby nie zablikował wczesnych materiałów w tworzeniu postaci) oraz co najmniej jedną przyzwoitą broń. Chociaż powyżej solucji powie, jak natychmiast wyjść z jaskini, prosimy zostawić na uboczu drogi, podczas gdy jesteś zwiedzania.
  • Pamiętaj, aby wyposażyć swoją postać, zanim rozpoczniesz! Kliknij na Twoją torbę ekwipunku - powinno być 1 i prawdopodobnie 2 bronie. Za pomocą gołych rąk, na tym etapie jest to zły pomysł.
  • Wiele lochów mają taki sam wygląd sali tronowej jak Privateer's Hold.
  • Wszystkie wyjścia z lochu są kamiennymi łukami z czaszkami w nim.
  • Ostatnia oficjalna łatka v2.13 wciąż zawiera błąd w Wątku Głównym, który jest wywoływany jak najszybciej opuścić Privateer's Hold. Zobacz tutaj po więcej informacji i możliwe rozwiązanie problemu.