Ten artykuł wymaga poprawy.

Autor wstawiający ten szablon podał następujący powód:

Do poprawy: błędy językowe

Szkielet wątku głównego

Chociaż nie jest to zadanie w sposób tradycyjny, to plik z zadaniem stanowi szkielet całego wątku głównego Daggerfallu.

Jest on uruchamiany od wewnątrz _BRISIEN, jak najszybciej wyjść z Privateer's Hold. Celem tego pliku z zadaniem jest wyzwolić rozpoczęcie poszczególnych zadań w wątku głównym. W poniższej tabeli przedstawiono zadania, które są rozpoczęte wraz z wymaganymi warunkami.

Zadanie Warunki Wyzwalanie
Missing Prince Bez negatywnej reputacji z Lhotunem
Postać co najmniej na poziomie 5 (zobacz Uwagi)
Po rozmowie z Lhotunem i warunki zastosowane, otrzymasz jego list po osiągnięciu poziomu 5 (zobacz Uwagi)
Blackmailing Prince Helseth Bez negatywnej reputacji z Helsethem
Postać co najmniej na poziomie 4 (zobacz Uwagi)
Nieukończenie Elysana's Robe
Po rozmowie z Helsethem i warunki zastosowane
Freeing Medora Bez negatywnej reputacji z Medorą
Postać co najmniej na poziomie 8 (zobacz Uwagi)
Po rozmowie z Medorą i warunki zastosowane
Morgiah's Wedding Bez negatywnej reputacji z Morgiah
Postać co najmniej na poziomie 3
Po rozmowie z Morgiah i warunki zastosowane, otrzymasz jej list po osiągnięciu poziomu 3
Concern for Nulfaga Bez negatywnej reputacji z Aubk-i
Postać co najmniej na poziomie 3
Po rozmowie z Aubk-i i warunki zastosowane
Elysana's Robe Bez negatywnej reputacji z Elysaną
Postać co najmniej na poziomie 6 (zobacz Uwagi)
Nieukończenie Orcish Treaty
Po rozmowie z Elysaną i warunki zastosowane
The Werebeast Bez negatywnej reputacji z Cyndassą
Postać co najmniej na poziomie 5 (zobacz Uwagi)
Po rozmowie z Cyndassą i warunki zastosowane

Uwagi Edytuj

  • Plik pochodzący z ostatniej oficjalnej łatki 2.13 nadal może spowodować poważne problemy.
    Możliwe jest, że gracze mogą napotkać krytyczny błąd, który przerywa wątek główny, a dokładniej powoduje zamrożenie gry. Ponieważ tylko jedna flaga zadania służy do sprawdzania poziomu gracza, konfiguracja nie może być zakończona, gdy wszystkie wymagane wątki zostały rozpoczęte. Oznacza to, że gra może się zawiesić podczas rozmowy gracza do BN, z którymi powinien dostać ostatnią brakującą podfabułę z wątku głównego. Zazwyczaj będzie to Medora Direnni, ponieważ jest osobą, której gracz będzie mówić jako ostatni znak, który jest zaangażowany w wątku głównym. Ale może to być dowolny inny BN, która podfabuła nie została uruchomiona do tej pory, w zależności od drogi wątku głównego do ukończenia.
    Możliwe jest jednak, aby uniknąć tego krytycznego błędu jeśli uruchamia grę używając DOS32A. Przy użyciu tej metody można mówić do pozostałej postaci i rozpocząć ostatnią podfabułę z zadaniem głównym. Jednak szkielet wątku głównego nie zostanie zakończone, a jadna będzie mieć pokutujące zapisy w dzienniku na stałe.
    Dla jasnego szkielet wątku głównego zastosować jedną z następujących nieoficjalnych łatek w poniższych informacjach dodatkowych. To będzie jednak pracować tylko na nowo rozpoczęcie gry lub postać gracza jest nadal w Privateer's Hold, inne gry nie mają wpływu na nowe pliki z zadaniami.
  • Mimo, że jest przeznaczony do różnych wątków, aby uruchomić na różnych poziomach postaci, z powodu wewnętrznego przetwarzania w grze, wszystkie mogą być rozpoczęte jak najszybiej Twoja postać osiągnie poziom 3. Tylko jedna flaga zadania służy do sprawdzenia poziomu swojej postaci i to jest na "true" ("prawdziwe") jak najszybciej osiągnąć poziom 3. Jak już wspomniano w uwadze powyżej, może to doprowadzić do sytuacji przerwania zadania.
    Zostało poprawione za pomocą łatki innej firmu, znajdź tutaj.
  • Rozpoczęcie zadania powinno zakończyć tak szybko, jak wszystkie wymagane zadania rozpoczęte, ale z powodu pewnych błędów logicznych w ramach pliku z zadaniem, to zadanie nigdy się nie skończy, jeśli podejdziesz do tego w niewłaściwy sposób.
    Istnieje również łatka innej firmy z zadaniem, która rozwiązuje ten problem, wraz z kwestią poziomu postaci, o tkórych mowa w uwadze powyżej. Można go znaleźć tutaj.
  • Jeśli którykolwiek z wątków nie uruchomi albo zwrócił je w pierwszej kolejności, jest narzędziem, które może ponownie zainicjować odpowiednią podfabułą. Można znaleźć tutaj.