FANDOM

Lydia, Akçay'da yaşayan bir Kuzeylidir. Dragon Rising görevini tamamladıktan sonra ilk yoldaşınız olabilir. Eğer sizi takip etmiyorsa, Meltemevi satın alırsanız, oraya taşınır eğer satın almazsanız, Ejder Konağın ana salonunda oturuyor olucaktır.

Lydia, çelik zırh, çelik botlar ve çelik zırh giyer. Çelik bir kılıç ve kalkan kullanır ve bir av yayı ile donatılmıştır.

Takipçi

Tıpkı diğer takipçiler gibi, Lydia, yere düştüğünde kendini iyileştirme fırsatı bulamazsa ölebilir. Bu, düşmanlar tarafından vurulursa veya Ejderdoğan ona zarar verirse gerçekleşebilir.

Eğer Ejderdoğan ve Lydia yollarını ayırırsa, Ejderkonağa geri döner. Akçay’daki Meltemevine aitse, onun yerine oraya geri dönecektir. Onunla yeterince zaman geçirmişse, Ejderdoğan'a tekrar bir araya gelmesi üzerine parlak bir eşya hediye edebilir.

Lydia, çoğu takipçi gibi, Alduin'in Duvarı'nın görevi tamamlandıktan sonra, Sema Alem Tapınağı'ndaki Delphine'ye getirilerek Yalımlar'a dahil olma seçeneğine sahiptir. Hala bir takipçi olarak işe alınabilir, ancak varsayılan Çelik giysisinin yerine tam bir Yalım Zırh seti ve bir Yalım kılıcı yerleştirilir Bu değişiklik kalıcıdır.

Evlilik

Yama 1.5’ten önce, sadece Lydia ile konsol komutlarıyla evlenmek mümkündü.Ejderdoğan onunla evlenirse, o zaman kasabada bir dükkan açar ve günde Ejderdoğana 100 Septim verir. Meltemevi dışında bir eve ait olması durumunda, farklı bir eve taşınması istenebilir. Evlilik için diğer tüm adaylar gibi, o da Dayanıklılık, Sağlık ve Manayı yenileyen bir ev yemeği hazırlar. Sadece Meltemevi satın alındıktan sonra evlenebilir.

“Bu Mara'nın Madalyonu mu ? Sizin gibi birinin yalnız olmasına şaşırdım.”

Benimle ilgileniyor musun? "Evet, evet. Neden olmasın? Sen ... benimle ilgileniyor musun?

"Evet. Evet benim. “Öyleyse harika. Hayat Skyrim'de olabildiğince kısa, en azından birbirimize sahip olacağız.”

Hayır değilim. “Ah. Üzgünüm o zaman yanlış bir şey söyledim.”

Savaş Yetenekleri

Lydia esasen yakın dövüşçü bir karakterdir ve büyü kullanmaz. Diğer yakın muharebe odaklı takipçilerde olduğu gibi, muhtemelen ölümüne yol açan savaşlara katılma eğilimi vardır.

Eğer iksirleri ve yemekleleri varsa Lydia bunları kullanabilir ve Ağır Zırh ve Tek Elle kullanılan silahları tercih eder, ve mevcut taban zırhını veya hasar derecesini en iyi duruma getiriren herhangi bir ekipmanları kullanır.

Ayrıca, Sneak yeteneğinin çok düşük olması nedeniyle varlığı düşmanlar varlığını anıdna fark eder. Bu, Ejderdoğan'ın Sinsilik yeteneğinin düşük olması durumunda sorunlara yol açabilir, ancak Ejderdoğan'In yüksek Sneak seviyesine sahip olması bir avantaj olarak ortaya çıkabilir, çünkü Ejderdoğan Lydia'yı kullanarak düşmanları yok etmesine izin verir. Sinsilik becerisinin bunu başarabilecek kadar yüksek olmamasına rağmen, bazen yakalanmamak için (Dragonborn çömelirken) bir yuvarlanma yaparken görülebilir.