FANDOM

Ідолаф Народжений битвою
Ref ID: 0001A689 Base ID: 00013BB2
Ідолаф Народжений битвою
ManIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 85
Мана 50
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Вайтран, Народжені битвою
Локація Вайтран
Квест Безвісті зниклий
Ідолаф Народжений битвою (ориг. "Idolaf Battle-Born") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Рано чи пізно ми усі повинні обрати чиюсь сторону.
― Ідолаф Народжений битвою

Біографія Редагувати

Коли Довакін у самий перший раз відвідає Вайтран, Ідолаф розмовлятиме із ковалем Адріанною Авеніччі та безуспішно намагатиметься заключити із нею угоду на те, щоб вона виготовила партію зброї для солдатів Імперського легіону. Вона відмовиться, стверджуючи, що вона не зможе стільки викувати сама. Тому, вона попросить Ідолафа відкинути гордість та піти зі своїм замовленням до Йорлунда Сірої Гриви. Він відповість, що скоріш кланятиметься до Ульфріка Плаща Бурі, ніж піде по допомогу до зрадника Імперії та рідного міста. Зрештою, Адріанна здається та погоджується на роботу.

Після цього, помітивши персонажа гравця, підходить до нього та питає, за кого він — за Народжених битвою чи Сірих Грив. Якщо обрати перший варіант, він буде відноситися до вас як до друга та скаже:"Тоді радий зустрічі. От правда, як тільки я тебе побачив, зразу зрозумів, що ти з нами!". Подальші діалоги із ним будуть короткі, але увесь час він буде відзиватись до вас приязно. Якщо обрати другий варіант, то він буде вас ненавидіти та скаже:"Отже, або ти симпатизуєш Плащам Бурі, або ти дурень. У будь-якому разі, ти мені не друг." Відповідно, під час інших розмов з ним його відповіді до вас будуть дратівливими та сповненими злості та ненависті. Є ще й третій варіант відповіді, при якому головний герой ніяку сторону не приймає. Тоді, Ідолаф відповідає фразою, вказаною у цитаті на початку сторінки та буде відноситися до головного героя нейтрально. Повну версію цього та деяких інших діалогів можна знайти нижче.

Родина Редагувати

Квести Редагувати

Зовнішній вигляд Редагувати

Високий світловолосий норд з темно-синіми очима. Одягненний у імперську легку броню й такі самі наручи та чоботи. Озброєний рівневим мечем аж до двемерського. При собі у кишенях має трохи їжі та рівневу кількість септимів.

Вислови Редагувати

  • "Даедра забери у Облівіон цих Сірих Грив, що підтримують Плащів Бурі. Вони отримають те, на що заслуговують."
  • "Авюльстейн Сіра Грива та я були найкращими друзями у дитинстві. Якщо знову побачу зрадника, сам його придушу!"
  • "Холодна, лякаюча для більшості істина полягає у тому, що Імперія — це прогрес. Ті, хто бояться прогресу, боягузи."
  • "Плащі Бурі задоволені тим, що живуть у минулому. Недарма нас в усіх провінціях вважають дикунами."
  • "Хіба Імперія покинула нас? Чому Вайтран потрапив у руки цих дикунів?" — Плащі Бурі контролюють Вайтран.

Діалоги Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо його вбити, клан Народжених битвою буде підсилати найманих вбивць по голову протагоніста. Крім того, якщо виконаний квест "Безвісті зниклий", Довакін отримає подяку від Авюльстейна Сірої Гриви.
  • Якщо Довакін перебуватиме у хороших відносинах із Ідолафом та приєднається до Імперського легіону, то якщо протагоніст одружуватиметься, Народжений битвою буде присутній на його весіллі. Крім того, як і усі друзі у грі, він даруватиме протагоністу невеликі подарунки. Також, у такому випадку, у разі його смерті, головний герой отримає у спадок 100 септимів.
  • Якщо одного з членів його сім'ї вбив Довакін, він прийде до нього, коли тей буде у Вайтрані, та дасть три шанси на вибачення. Якщо Довакін відмовиться вибачатись, Ідолаф кинеться на нього з мечем.
  • Крім того, маючи дружбу із ним, Довакін може брати деякі речі у домівці Народжених битвою.