FANDOM

StromcloakCamp.svg Ікластий щетиноспин
ID: BM_FROST_BOAR
Ікластий щетиноспин (Bloodmoon)
LevelIcon 15

Health-icon 200 MagickaIcon 50 StaminaIcon 800

Шкода 9-33
Душа 150 (велика)
Ікластий щетиноспин (ориг. "Tusked Bristleback")тварина в грі The Elder Scrolls III: Bloodmoon.

Опис Редагувати

Ікласті щетиноспини — чималенькі кабани, що мешкають на Солстхеймі на територіях узбережжя Фелсаад, рівнин Ізинф’єр та гір Моесрінґ. У цих істот великі ікла на нижній щелепі, завдяки чому вони і отримали свою назву. Ріклінги приручають цих ссавців та іноді їздять на них верхи. Pin-icon НотаткаТехнічно, ріклінг-вершник щетиноспина — одне ціле разом зі своїм транспортом. Вони не розділяються навіть після загибелі.

Характеристики Редагувати

На відміну від багатьох інших істот, існує лише один різновид ікластого щетиноспина, і таких створінь 16 на все доповнення. Вони мають велику душу, а з тіл можна взяти шкуру щетиноспина. Кабан має цілковитий опір холоду, отруті та паралічу. Бойові навички мають величину 90, а магічні і підкрадальні — по 50. Атрибути мають наступні значення: Сила — 100, Спритність — 70, Швидкість — 25, всі інші рівні 50.

Факти Редагувати

  • Ікласті щетиноспини не вміють плавати.
  • На березі Фелсаад є печера Фроссель. Всередині є два ріклінги та три щетиноспини, один з яких навіть має кільце у носі. Можливо, це така собі ферма з розведення цих тварин, адже скаали кажуть, що ріклінги виводять кабанів, сильніших та лютіших за своїх диких родичів.