FANDOM

Імперський планетарій
The Elder Scrolls IV Orrery
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати карти цієї місцевості?
Тоді завантажте його!
Плани

Є план локації?
Тоді завантажте його!

Поселення Імперське місто
Персонажі Ботіель
Квести Відновлення планетарію

Імперський планетарій (англ. Imperial Orrery) — локація у доповненні Orrery до гри The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Імперський планетарій є центральною спорудою в Університеті Таїнств Імперського міста і другий працездатний планетарій у Тамріелі. Члени Гільдії Магів, використовуючи деталі і приклад двемерського планетарію Строс М'Кая, змогли відтворити це диво інженерної думки.

Використання Редагувати

У залежності від фаз нірнських місяців Массера і Секунди Чемпіон Сироділа буде отримувати додаткову здатність, яку можна використовувати один раз на день.

Усього таких здібностей вісім:

  • Сила Массера - зменшити швидкість на 20 од. на 60 сек., збільшити силу на 20 од. на 60 сек.
  • Грація Массера - зменшити витривалість на 20 од. на 60 сек., збільшити спритність на 20 од. на 60 сек.
  • Воля Секунди - зменшити інтелект на 20 од. на 60 сек., збільшити силу волі на 20 од. на 60 сек.
  • Везіння Секунди - зменшити чарівність на 20 од. на 60 сек., збільшити удачу на 20 од. на 60 сек.
  • Стрімкість Массера - зменшити силу на 20 од. на 60 сек., збільшити швидкість на 20 од. на 60 сек.
  • Магнетизм Секунди - зменшити удачу на 20 од. на 60 сек., збільшити чарівність на 20 од. на 60 сек.
  • Геній Секунди - зменшити силу волі на 20 од. на 60 сек., збільшити інтелект на 20 од. на 60 сек.
  • Мужність Массера - зменшити спритність на 20 од. на 60 сек., збільшити витривалість на 20 од. на 60 сек.

Цікавинки Редагувати

Англійське слово Orrery не має адекватного перекладу українською мовою адже позначає саме механічну модель сонячної системи, або тільки сонця, землі та місяця й використовується для представлення їх відносних положень і рухів, можливими варіантами перекладу є терміни Обсерваторія або Планетарій.

Також дивіться Редагувати

Галерея Редагувати