FANDOM

DaedraIcon Авроріанець
ID: XX000F8D

XX000F92 XX000FA5 XX000F8C XX000F91 XX000FA6 XX000F8B XX000F90 XX000FA4 XX000F8A XX000F8F XX000FA3 XX000F89 XX000F8E XX000FA2

Auroran (Knights of the Nine)
LevelIcon 1-21

Health-icon Рівневе

Шкода Рівнева
Душа Маленька
Звичайна
Велика (1600)
Авроріанець (ориг. "Auroran")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine.

Опис Редагувати

Авроріанці є даедричними істотами з царства даедричної княгині Мерідії, що надала їх у підпорядкування головному антагоністу аддону «Лицари Дев'яти» айлейдському напівбогу-королю Умарілу Неопереному.

Ці гуманоїдні даедра, зовнішнім виглядом нагадують закутого в броню ельфа. Саме авроріанців закликали на службу айлейди за часів свого панування у Сироділі.

Ці даедра володіють надзвичайно розвиненим інтелектом і неймовірною фізичною силою. За цими двома показниками вони далеко випереджають смертних і багатьох інших створінь Облівіону. Також вони мають природну здатність до магії, тому є чудовими магами. Незважаючи на всі позитивні якості й те, що їх володарка не вважається злою даедра, авроріанці є вкрай бездушними істотами.

Структура суспільства цих даедра невідома, але варто відзначити, що вони віддано служать своїй володарці. Обладунки зняти з їх тіл неможливо.

У бою авроріанці використовують заклинання школи магії «Руйнування», а саме «електрика» і захисні заклинання школи магії «Зміна». Зброєю у авроріанців є важкі дворучні сокири, котрі, втім вони тримають однією рукою, маючі надзвичайну силу.

Також дивіться Редагувати

ГалереяРедагувати