FANDOM

Агнета Напідпитку
Agnete the Pickled face
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 132
Мана 87
Запас сил 246
Раса Норд
Фракція Скінґрад
Послуги Ремонт зброї, торгівля
Локація Молот і кліщі, Заїжджий двір «Дві сестри»
«Не так голосно, будь ласка. Ох вже цей головний біль! Я Агнета, коваль. Ще мене прозивають «Напідпитку». Я б не була проти зараз похмелитися.»
― Агнета Напідпитку

Агнета Напідпитку (англ. Agnete the Pickled) — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Біографія Редагувати

Нордська дівчина Агнета є ковалем у Скінґраді. Вона не лише ремонтує зброю й обладунки, а й продає їх.

Агнета не видає квестів та не бере участі у жодному з них.

Інвентар Редагувати

Агнета вдягнена в штани і фартух коваля, а на ноги взуває грубі кожані туфлі. В її кишенях завжди знаходиться дешеве вино, ключ від власного будинку і невелика кількість септимів. Агнета миролюбна дівчина, тож при собі не має жодної зброї.

Розпорядок дня Редагувати

Кожен день Агнета прокидається о 8-ій годині ранку і йде на своє робоче місце, де до 8 години вечора надає послуги коваля і торговця жителям Скінграду та прийдешнім мандрівникам. Після закінчення важкого робочого дня, Агнета йде до заїжджого двору «Дві сестри», де кожного дня знову і знову напивається до жахливого стану. Опівночі вона лягає спати, кожен раз обіцяючи собі зав'язати з пиятством.

Місцеве вино просто відмінне. Воно недешеве. Але пиво або ель я більше в рота не візьму, а для норда це багато вартує.
― Агнета Напідпитку

Цікавинки Редагувати

  • Серед товарів Агнети варто відзначити унікальний «Шолом лютості».
  • Агнета, коли представляється називає себе "Агнета Коваль", можливо саме це прізвисько спочатку було в Агнети і вже пізніше у зв'язку з пиятством вона отримала прізвисько "Агнета Напідпитку".

Галерея Редагувати