FANDOM

SpelltomeIcon Аедра і даедра Тарера
ID: BK_AEDRA_TARER_UNIQUE
Book Morr 02
Вага: 3 Ціна: 50 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Висип образ
Аедра і даедра Тарерапідручник в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Опис Редагувати

«Аедра і даедра Тарера» є унікальною версією книги «Аедра і даедра», і хоча має абсолютно аналогічну обкладинку та текст, проте на відміну від останньої має власний унікальний ID. Отримати цю книгу протагоніст зможе лише тимчасово під час виконання квесту Висип образ.

Почнеться все з того, що данмер Тарер Брарин, котрому і належить ця книга, попрохає Нереваріна передати її в подарунок архімагу Вварденфелла Требоніусу Арторіусу на знак вибачення за свої образи та проханням зняти прокляття в наслідок якого в нього з'явився висип.

Текст книги Редагувати

Такі терміни як Боги, Демони, Аедра та Даедра повсюдно заплутують пересічних жителів. Ці терміни часто використовуються як взаємозамінні із-за гонору та неосвітченості того, хто ці терміни застосовує.

«Аедра» і «Даедра» не є узагальненими термінами. Вони походять з ельфійської мови і є встановленими поняттями. Азуру відносять до Даедра як в Скайримі, так і в Морровінді. «Аедра» зазвичай перекладається як «пращури», і більш точного перекладу з ельфійської мови на сиродільську не існує. «Даедра», якщо грубо перекласти, то це «не наші пращури». Ця різниця принципова для данмерів, фундаментальний розкол в ідеології котрих відображено в їх міфічній генеалогії.

Аедра асоціюються з постійністю, Даедра ж репрезентують зміни.

Аедра створили світ смертних і прикуті до Кісток Землі. Даедра ж, що самі не можуть створювати, мають силу змінювати.

Частина божественного договору про створення передбачає, що Аедра можуть бути вбиті. Свідченням цього є Лорхан і місяця.

Мінливих же Даедра, котрих це правило не стосується, можна лише вигнати.