FANDOM

Альфільд Народжена битвою
Ref ID: 0001А68B Base ID: 00013BB0
Альфільд Народжена битвою
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 75
Мана 60
Запас сил 60
Раса Норд
Фракція Вайтран, Народжені битвою
Локація Вайтран, Дім Народжених битвою, Ферма Народжених битвою
Альфільд Народжена битвою (ориг. "Alfhild Battle-Born") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Альфільд — молода дівчина-норд, представниця клану Народжені битвою. Займається фермерством на фермі, яка належить її родині. Відрізняється пацифізмом — вважає, що ворожнеча із кланом Сірі гриви така ж дурість, як і війна.

Є дружиною Ідолафа і матір'ю Ларса. Дуже турбується з приводу того, що її сина часто лупцюють.

Альфільд Народжена битвою у зріст

Може коментувати ворожнечу між кланом Народжених битвою і кланом Сірі гриви, «Ця війна — така ж дурість, як ворожнеча із кланом Сірої гриви.» і «Треба чогось? На відміну від моїх родичів, у мене справ по вуха.» Вона може розповісти про свого сина Ларса, який терпить знущання: «Мій хлопчик Ларс постійно отримує по шиї. І від кого? Від дівчинки!»

Інвентар Редагувати

Альфільд носить фермерський одяг коричневого кольору та пару чобіт, озброєна залізним кинджалом. Має ключі до будинку та ферми Народжених битвою і випадкові їжу, недорогу прикрасу та трохи золота.

Режим дня Редагувати

У Альфільд запланований такий розпорядок: встає о 6-й, іде у храм Кінарет, після того о 10-й прямує на ферму, де працює до 20:00. Тоді йде до будинку своєї родини, де лягає спати опівночі. По тірдасах і турдасах у неї ще є час о 3-й дня, щоб постояти під статуєю Талоса і послухати Хеймскра. Однак, жінка може поводитись інакше, бо її режим дня не доведений до пуття розробниками.

Родичі Редагувати

Примітки Редагувати

  • Їй можна продати цибулю, пшеницю і кабаки.
  • Найме головорізів, якщо Довакін уб'є кого-небудь з членів її сім'ї або сама підійде до нього у Вайтрані і стане вимагати вибачення, якщо головний герой відмовиться вибачатися, то вона нападе на нього.