FANDOM

Андел Індаріс
Ref ID: 0001FB9E Base ID: 000034CA
Andel Indarys
ManIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 98
Мана 112
Запас сил 100
Раса Данмер
Фракція Графи, Чейдінхал_(Oblivion)|Чейдінхал (Oblivion)|Чейдінхал, Дім Хлаалу
Послуги Продаж дому в місті
Локація Чейдінхал, замок Чейдінхалу
Квест Впертий лицар, Союзники Бруми, Купівля будинку в Чейдінхалі

Андел Індаріс (ориг. "Andel Indarys") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Тільки подивися навкруги. Хіба Чейдінхал не модель цивілізованого правління? Ні, не потрібно почестей! Я просто скромний слуга свого народу.
― Андел про Чейдінхал

Біографія Редагувати

Андел Індаріс - данмер, граф Чейдінхалу. Член Дому Хлаалу. Єдиний граф, що не є імперцем. У процесі виконання квесту "Союзники Бруми" граф попросить протагоніста закрити Браму Облівіона біля стін міста. Але це ще не усе - у пекельну браму відправився єдиний син графа - Фарвіл, разом з Лицарями Колючки, якими він командує. Із слів місцевих жителів стає ясно, що воїни вони нікчемні і вміють хіба що тільки но хвалитися та й більш нічого. Проте із-за власного марнославства Лицарі Колючки відправилися закривати ворота Облівіону.

Якщо закрити ворота і врятувати Фарвіла, то граф подарує або Посох Індаріса, або Клинок Колючки. Обидві речі зачаровані, вони корисні і цінні.

Інвентар Редагувати

Граф носить синій оксамитовий наряд і пару синіх замшевих туфель. З собою має ключ від замку і рівневу кількість золота.

Цікавинки Редагувати

  • Говорять, що Андел причетний до загибелі своєї дружини Ллатаси, яка загинула, упавши зі сходів. До речі, саме її бюст потрібно викрасти із гробниці у ході квесту Гільдії Крадіїв - "Ельфійська дівиця".
  • Говорять, що Андел Індаріс знає про притулок Темного Братерства в Чейдінхалі, але хабарі та загрози примушують його тримати язика за зубами.
  • Багато хто вважає, що Андел став графом Чейдінхала завдяки своїй дружбі із королем Морровінду Хелсетом і Барензією.

Галерея Редагувати