FANDOM

Анджелі
Ref ID: 0001FC5A Base ID: 0001FC51
Angelie face
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 57
Мана 85
Запас сил 180
Раса Редгард
Фракція Імперське місто
Локація Будинок Анджелі, Пінна кружка
Анджелі (ориг. "Angelie") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.
Анджелі Блеклі. Це дім мого батька. Він зник у морі багато років тому.
― Анджелі

Біографія Редагувати

Анджелі — редгард, яка проживає в будинку свого батька, який знаходиться в районі Талос Плаза Імперського міста. Анджелі самотня, але вона хотіла б знайти люблячого чоловіка, якого не спіткала б доля її батька. Вона скаже про це протагоністу, якщо той запитає у неї про Імперське місто: «Я задоволена життям. Сподіваюся, що коли-небудь я знайду свого чоловіка, але це буде не моряк. Тільки не моряк!». Вона не видає квести, не бере участі в них і не надає будь-яких послуг.

Інвентар Редагувати

Анджелі носить червоний одяг, суконну сукню і туфлі з оленячої шкіри. Не озброєна. В її кишенях можна знайти тільки ключ від будинку і невелику кількість монет.

Розклад дня Редагувати

Кожен день Анджелі прокидається о 6 годині ранку і залишається вдома, поки в 11 годині не піде їсти в таверну «Пінна кружка». Після двогодинного обіду вона повертається додому. О 6 годині вечора Анджелі буде вечеряти, але вже у себе вдома. О 10 годині вечора вона відправляється спати в особисті покої.

Розпорядок дня Анджелі може змінитися тільки раз: коли на Імперське місто буде здійснено напад. В цьому випадку вона залишиться вдома і не буде нікуди виходити.