FANDOM

Аннеке Скелелазка
Ref ID: 0001B092 Base ID: 00013666
Аннеке Скелелазка
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 6-30
Здоров'я 100-340
Мана 50
Запас сил 75-195
Раса Норд
Фракція Супутники
Послуги Супутники
Локація Чорнувбрід, дім Вернера и Аннеке, шахта Золота скеля
Квест Убити лідера бандитів
Аннеке Скелелазка (ориг. "Annekke Crag-Jumper") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Аннеке Скелелазка у зріст
«Мандруєш? Круто, довелось тобі побачити світ. Треба як-небудь сісти та потеревеніти.»
~ Аннеке Скелелазка Довакіну

Біографія Редагувати

Аннекенордськая жінка, яка разом з чоловіком Вернером працює у шахті золота скеля, що поблизу поселення Чорнувбрід. За її словами, саме вона виявила шахту, довкола якої було побудовано поселення.

Pin-icon НотаткаДосить дивно це чути від Аннеке, що поселення було побудоване не так давно, адже відомо, що у Другій Ері в цих місцях це поселення вже було.

До весілля вони разом з майбутнім чоловіком часто полювали у навколишніх лісах і досліджували нові місця у пошуках пригод, і Аннеке дуже нудьгує по колишніх часах. Тепер же Вернер більше думає про родинний побут і роботу, вважаючи за краще сидіти вдома, що дуже журить Аннеке. Тому вона радіє, коли в їх краї заглядають шукачі пригод на зразок головного героя, і завжди готова поговорити з ними. Досі добре пам'ятає розташування різних цікавих місць у довколишній місцевості і може підказати, де вони знаходяться.

Не дивлячись на зміни, що сталися в її житті після шлюбу, чоловіка Аннеке кохає і має з ним спільну доньку, Сульгу, яка живе у поселенні Камінь Шора. Періодично «виходить розвіятися і труснути порох», досліджуючи місцевість самотужки, але в неприємності прагне не встрявати, пам'ятаючи про те, як хвилюються про неї близькі. Проте вона не забуде попросити випадкових відвідувачів їх невеликого селища, щоб ті разібрались з виявленими нею разбійниками. У винагороду може дати урок мистецтва використання легкій броні. Також після такого їй знову захочеться спільних пригод і вона запропонує свою компанію.

Родичі Редагувати