FANDOM

Архімаг або Архі-Маг (ориг. Arch-Mage) — верховна посада у таких магічних організаціях, як Гільдія магів, Колегія Вінтерхолда, Колегія Шепотів і Синод, а також не виключено що і у Ордені Псиджиків.

Також синонімами посади або титулу Архімаг можуть бути титули: Архімагус та Архімагістер.

Опис Редагувати

Походження даного терміну невідомо. Перший задокументований випадок відноситься до Першої Ери — Архімагом називав себе Шалідор, засновник Колегії Вінтерхолда. Пізніше Ванус Галеріон, після свого відходу з Ордену Псиджиків і створення Гільдії Магів, на згадку про Шалідора увів цю назву для глави своєї гільдії. Після розвалу Гільдії Магів на початку Четвертої ери і поділу її на Колегію шепотів і Синод ці організації залишили стару традицію називати свого керівника Архімагом.

У Колегії Вінтерхолда Редагувати

У цієї магічної організації Скайріму з отриманням посади Архімага завжди було дуже непросто, на відміну від інших регіонів Тамріелю.

Складність у тому, що, починаючи з великого мага Першої ери, Шалідора, всі новачки, які претендують на цю посаду, повинні були пройти випробування. Для цього Шалідор побудував свій знаменитий Лабіринт Шалідора в стародавньому нордському місті Бромьунарі. Тільки той, хто пройшов через Лабіринт, міг стати архімагом Колегії. Ця традиція дотримувалася дуже довгий час, але через небезпеку, що підстерігає учасників, це випробування було скасовано наприкінці Другої ери. З цього моменту Архімаг сам призначав собі наступника, як і у всіх інших магічних організаціях.

Відомі Архімаги Редагувати