FANDOM

Асбйорн Приборкувач Вогню
Ref ID: 00019DF3 Base ID: 00019DF2
Асбйорн Приборкувач Вогню
ManIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 95
Мана 60
Запас сил 70
Раса Норд
Фракція Ріфтен
Послуги Торговець-коваль
Локація Ріфтен, Обпалений молот
Асбйорн Приборкувач Вогню (ориг. "Asbjorn Fire-Tamer") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Асбйорн Приборкувач вогню є учнем коваля Балімунда, власника кузні «Обпалений молот» у Ріфтені. Він виріс у дитячому будинку Ґрелод Доброї. Балімунд, помітивши у хлопчикові якусь іскру таланту, взяв його до себе і почав вчити ковальству. У випадку смерті Балімунда Асбйорн візьме на себе роль коваля у «Обпаленому молоті»: він торгуватиме відповідними товарами, але не навчить ковальству. Якщо ж з наставником все буде гаразд, то Асбйорн увесь час проводитиме у «Обпаленому молоті».

Якщо вкрасти що-небудь у магазині, може найняти головорізів.

Розпорядок дня Редагувати

Асбйорн прокидається о 6-й ранку та присвячує дві години сніданку. З 8-ї до 8-ї він працює або у магазині, або зовні у кузні, якщо Балімунд помер. Після того Асбйорн ще дві години вечеряє, а лягає спати аж опівночі.

Інвентар Редагувати

Одягнений у "фермерський одяг" зеленого кольору, та чоботи. Озброєний кинджалом, матеріал якого залежить від рівня Довакіна (від залізного до ельфійського). У кишенях має банальний набір дріб’язку. Крім того, має ключ від дверей магазину.

Якщо торгує, то на це у нього 1000 монет.

Цікавинки Редагувати

Ім’я «Асбйорн» (скандинавське Ásbjörn, британська версія Osborn) можна перекласти як "бог-ведмідь".