FANDOM

Астрід
Ref ID: 0001BDE8 Base ID: 0001BDB4
Астрід (Skyrim)
WomanIcon
Базова інформація
Рівень PC × 1

(мінімально — 5)

Здоров'я 250 + (PC–1) ×8.3
Мана 50 + (PC–1) ×1.7
Запас сил 250 + (PC – 1)×5
Раса Норд
Фракція Темне Братерство_(Skyrim)|Темне Братерство (Skyrim)|Темне Братерство
Локація Притулок Темного Братерства
Квест З такими друзями..., Прихисток, Прощавай, кохання, Шепіти у темряві, Зі смертю тиші, Доки смерть не розлучить нас, Вразливе місце
Астрід (ориг. "Astrid") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

БіографіяРедагувати

Глава Темного Братерства в Скайрімі (а на момент подій гри, 4Е 201, фактично глава і всієї організації, яка втратила всі свої прихистки в Тамріелі, за винятком скайрімських). Першою жертвою став її дядько, котрий домагався її, а далі, за її словами, їй просто сподобалося вбивати. Має при собі Клинок Горя. Не шанує догматів Братства, не поважає Матір Ночі. Одружена з перевертнем Арнбьорном.

Якщо протагоніст вирішить допомогти Авентусу Аретино і вб'є Грелод Добру на його замовлення, то цим вчинком він перехопить контракт у Темного Братерства. Це не зійде йому з рук і під час сну він буде викрадений і отямиться в покинутій хатині. Першою, кого він побачить, буде Астрід, яка зажадає в якості оплати за перехоплення контракту у Братства вбити одного з трьох бранців — бандита-каджита, злючу жінку та / або боягузливого найманця. Вибір буде дозволено зробити головному герою, але незалежно від вибору Астрід запропонує зробити відносини ще більш теплими і вступити в Братерство.

Вибір може припасти і на саму Астрід, але тоді дорога в гільдію вбивць протагоністу вже замовлена​​. Більше того, йому доведеться знайти притулок організації і вбити там всіх асасинів.

Pin-icon Нотаткапісля вбивства будь-якого з бранців, звільнити решту вже не вдасться.

Астрід тримається за посаду глави гільдії і не збирається слухатися кого б то не було, саме тому вона з незадоволенням поставилася до приїзду Цицерона, насміхалася над його поклонінням Матері Ночі, скептично висловлювалася щодо вибору Матір'ю Ночі Слухаючого і статусу Цицерона як Хранителя.

В цілому, через її невіру вона була обрана як об'єкт нападу Цицерона, який на додачу важко поранив Візару і Арнбьорна. Більш того, невіра Астрід (по ходу розвитку сюжетної лінії Братства) могло поставити під удар саме існування Темного Братерства в Скайрімі або навіть у всьому Тамріелі.

ЦікавинкиРедагувати

  • Якщо навичка «Кишенькові крадіжки» розвинена добре, то, поки Астрід ще жива, у неї можна вкрасти ще один Клинок Горя.
  • Якщо вбити Астрід, то перед смертю вона скаже «Молодець».

КвестиРедагувати

Оскільки Астрід — глава Темного Братерства в Скайрімі, то саме вона є квестодавцем більшості завдань сюжетної лінії Братерства. Для більшої інформації див. "Темне Братерство (Skyrim)".