FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Атронах із плоті».
DaedraIcon Атронах із плоті
ID: 0007FDC0, 0007FDC3, 0007FDC1, 0007FDC3, 00094C2B
Атронах із плоті

Health-icon 45+ MagickaIcon 0+ StaminaIcon 85–195

Атронах із плоті (ориг. "Flesh Atronach")даедра, атронах в грі The Elder Scrolls IV: Shivering Isles.

Опис Редагувати

Гротескна істота, зібрана, як пазл, із шматків плоті так, щоб нагадувати людину. Голем із плоті, клітка для духа даедра, що вдихає життя в це творіння — творіння божевільного генія Релміни Веренім, її лебедина пісня.

Ця істота не відчуває біль, втому, не проявляє милосердя та жалю — лише воля творця веде її, лише слово творця для неї закон. Хіба можна знайти кращого виконавця волі амбітного мага, ніж практично невразливе творіння, імунне до полум'я, магії і отрути, здатне ефективно чаклувати і не менш ефективно відривати кінцівки ворогам.

Але є і слабкості — творіння вразливе до електрики, але, на щастя власника атронаха небагато магів віддають перевагу цій стихії, справедливо побоюючись її. Горе ж тому, кому не вистачить волі утримати творіння під контролем — адже дух даедра прагне свободи і не зупиниться ні перед чим, щоб здобути волю.

У бою цей атронах активно використовує потужні удари ногами, досить швидко пересувається, що робить його досить небезпечним супротивником для героя мага, оскільки атронах має природний опір магічному впливу.

Різновиди Редагувати

LevelIcon Різновид атронаха Характеристики атронаха
1-5 Покалічений атронах із плоті

0007FDC0

45 Health-icon

0 MagickaIcon

6-10 Порваний атронах із плоті

0007FDC3

80 Health-icon

0 MagickaIcon

11-15 Прострочений атронах із плоті

0007FDC1

120 Health-icon

10 MagickaIcon

16-20 Зшитий атронах із плоті

0007FDC3

200 Health-icon

10 MagickaIcon

21+ Відремонтований атронах із плоті

00094C2B

210+ Health-icon

21+ MagickaIcon

Отримання Редагувати

В ході головної сюжетної лінії «Тремтячих Островів» після місії відновлення Брамника за вказівкою схибнутого бога Шеогората, вдячна Релміна навчить героя Кватчу виклику цих створінь, звісно рівень прикликаного атронаха буде залежати від рівня протагоніста.

Цікавинки Редагувати

ГалереяРедагувати