FANDOM

StromcloakCamp.svg Багнокраб
Багнокраб (Online)
Багнокраб (ориг. "Mudcrab")тварина в грі The Elder Scrolls Online.
Деяким подобається завдавати біль іншим. Вони нагадують М'Айку багнокрабів — огидних тварюк, яким немає виправдання.

Опис Редагувати

Багнокраб - істота, поширена у всьому Тамріелі. Зустріти їх можна майже на кожному узбережжі материка. Ці створіння здебільшого неагресивні. Краби, за винятком кількох особин, мають невеликий розмір і схожі з крабами нашого світу. На маленьких крабів нападають більші хижаки (вовки, ведмеді), також загиблими ракоподібними харчуються чайки.

Види крабів Редагувати

Є кілька видів багнокрабів, починаючи від маленьких неагресивних і закінчуючи більшими і сильнішими особами. Рівень краба, характеристики, розмір душі і отримані з його тіла предмети залежать від його виду і місця проживання.

Назва Рівень Опис
Багнокраб
Mudcrab
3-50 Найпоширеніші неагресивні краби сіро-коричневого і червоного кольорів, яких можна знайти майже на всіх узбережжях Тамріелю.
Блакитний піщаний краб
Blue Sandcrab
7 Агресивні краби блакитного кольору. Зустрічаються тільки в Стоунфоллзі, на березі корабельних аварій.
Мушлелам
Shellcracker
7 Унікальний агресивний піщаний краб блакитного кольору. Відрізняється від своїх родичів розміром і силою. Знайти його можна в Стоунфоллзі, на березі корабельних аварій.
Гуркотливий кіготь
Clatterclaw
15 Це унікальний велетенський багнокраб, здатний викликати собі на допомогу багнокрабів з рою і гротових багнокрабів-прислужників з рою. Знайти його можна в Стоунфоллзі, в звичайній версії Грибного гроту.
Багнокраб з рою
Swarming Mudcrab
12 Агресивний краб, знайти якого можна в Стоунфоллзі, в звичайній версії Грибного гроту.
Гротовий багнокраб-прислужник з рою
Grotto Mudcrab Swarmer Minions
30 Агресивний багнокраб, знайти якого можна в Стоунфоллзі, в звичайній версії Грибного гроту.
Титановий кіготь
Titanclaw
18 Унікальний багнокраб величезного розміру, знайти якого можна в Штормхевені, на мілині багнокраба.
Матінка багнокрабів
Mudcrab Matron
? Неагресивний багнокраб, знайти якого можна на Золотому березі, Сироділ. (Доповнення The Elder Scrolls Online: Dark Brotherhood.)
Рудий багнокраб
Rufous Mudcrab
Краб-вихованець, який отримав свою назву за колір панцира. Цей вихованець видавався випадковим чином гравцям, які купили «Імперське видання» The Elder Scrolls Online. Зараз цього вихованця отримати неможливо.
Нібенайський багнокраб
Nibenay Mudcrab
Багнокраб-вихованець. Цей краб видається гравцям, які купили «Імперське видання» The Elder Scrolls Online.

Також дивіться Редагувати