FANDOM

Герб? Менше інформації:
Блекроуз
Блекроуз (Arena)
Прапор На мапі
Прапор? Блекроуз (Arena) на мапі
План міста
Чи є план цього міста?
Тоді завантажте його!
Провінції Аргонія
Регіон Південь
Блекроуз (в ориг. Blackrose) — місто у грі The Elder Scrolls: Arena.

Історія Редагувати

Блекроуз (Чорна Троянда) - велике місто серед боліт південного Чорнотоп'я. Відоме, передусім, завдяки своїй найбільш надійній в'язниці в усьому Тамріелі - в'язниці Блекроуз, яка більш відома як просто "Троянда". Засновано було місто деякими лілмотіітами, видом/расою/плем'ям, що імовірно були ріднею з каджитами, зважаючи на їх лисоподібну зовнішність. Імовірно, у кінці Першої, початку Другої Ер, лілмотііти вимерли, залишивши місто покинутим.

За часів Акавірського Потентата, потентат Версідью-Шайе наказав побудувати на місці руїн підземний комплекс, котрий і став знаменитою "Трояндою" - саме сюди потентати засилали найнебезпечніших злочинців Імперії і політичних ув'язнених. На час будівництва, а потім і служби у в'язниці і форті при ній легіонерів, сім'ї робітників і солдатів селилися на руїнах міста, і незабаром тут виросло нове поселення на фундаменті старого.

За часів піднесення імператриці Моріати країну стрясали численні повстання і громадянські війни - від історика Селаруса до нас дійшли відомості про битву між імперським бойовим магом Веллоком і бунтівним гарнізоном міста.

Цікавинки Редагувати