Стародавні сувої українською
Advertisement
Стародавні сувої українською
Божественна омана
Божественна омана 01.png
Огляд
Локація Вівек Сіті
Тип сюжетний
Попередній квест Божественне розслідування
Наступний квест Божественне втручання
  • Основна стаття: Квести (Online)

Божественна омана (ориг. Divine Delusions) — квест основної сюжетної лінії у The Elder Scrolls Online: Morrowind.

Завдання[]

  1. Після розмови з архіканоніком Тарвусом, вирушайте до Альд'руну.
  2. Поговоріть із Серін і слідуйте за нею.
  3. Вирушайте до печери Втілених.
  4. Поговоріть із Жінкою-Мудрецем Доворсі у печері.
    1. Поспілкуйтесь із втіленим Ранцо.
    2. Поспілкуйтесь із втіленим Адурі.
    3. Поспілкуйтесь із втіленим Данаатом.
  5. Поговоріть із Азурою.
  6. Поверніться до Альд'рану і поговоріть із Серін.
  7. Увійдіть у Шкар.
  8. Допоможіть Серін відхилити заяву Чодали.
  9. Переможіть Червоних вигнанців.
  10. Слідуйте за Серін.
  11. Поговоріть із Азурою.
  12. Повертайтесь до Палацу Вівека і поговоріть із Вівеком.

Проходження[]

Альд'рун[]

Після повернення до Альд'руну, слідуйте за Серін і відшукайте Жінку-Мудреця у її наметі. Заходячи до намету, ви побачите Чодалу, що вже чекає там, і скаже, що Жінка-Мудрець вирушила до печери Втілених, щоб підтвердити його заяву, що він - Нераварін.

Печера Втілених[]

Перед входом у печеру ви зустрінете Жінку-Мудреця Доворсі. Після розмови, вона вручить вам благословенний могильний пісок, який потрібно висипати на мертві тіла хибних Втілених Ранцо, Адурі та Данаату. Після виконання доручення, духи трьох дадуть вам сувій, в якому пояснено чому вони стали Хибними Втіленими. Після розмови з ними, направляйтесь до статуї Азури у печері і поговоріть з нею. Вона доручить повернутись до Альд'руну і допомогти Доворсі на Серін довести, що заявка Чодали - помилка.

Відхилення заяви Чодали[]

По поверненню до Альд'руну, Серін будет чекати назовні Шкару. Вона пояснить, що Чодала разом з Жінкою-Мудрецем всередині, готується бути проголошеним Нераваріном. Так як чужеземці не мають права виступати у раді, саме вона має бути тим, хто виступить проти заяви її брата, за допомоги сувоїв Хибних Втілених. Увійдіть до Шкару разом з Серін і вислухайте промову. Щоб протистояти аргументам брата, ви маєте давати їй правильні сувої Хибних Втілених. Спершу, їй потрібен сувій Ранцо, потім Адуріса і наприкінці, Данаату. Жінка-Мудрець відхилить заяву Чодали, і він втіче розлючений, покликавши солдатіва Червоних вигнанців до нападу.

Після перемоги над Червоними вигнанцями слідуйте за Серін назовні. Азура заговорить через Серін, проголошуючи її Захисником Місяця та Зірок , а вас просить допомогти Вівеку. Вислухавши її, повертайтесь до палацу Вівека і поговоріть із ним.

Нагорода[]

  • Наголенники Воїна-Поета
  • 73–302 золота