Стародавні сувої українською
Advertisement
Стародавні сувої українською
Божественне розслідування
Божественне розслідування 01.png
Огляд
Локація Вівек Сіті
Тип сюжетний
Попередній квест Божественна головоломка
Наступний квест Божественна омана
  • Основна стаття: Квести (Online)

Божественне розслідування (ориг. Divine Inquiries) - квест основної сюжетної лінії у The Elder Scrolls Online: Morrowind.

Завдання[]

  1. Поговоріть із Вівеком у його палаці.
  2. Поговоріть із архіканоніком Тарвусом.
  3. Дослідіть вежу Барілзара.
  4. Поговоріть із Барілзаром.
  5. Допоможіть Барілзару завершити експеримент.
  6. Поговоріть із Барілзаром.
  7. Дослідіть Балмору.
  8. Зберіть інформацію.
  9. Відшукайте командира Хондулуфа.
  10. Увійдіть до рудної шахти Шалька.
  11. Візміть ритуальні предмети.
  12. Дізнайтесь про Злочинця із попелянів.
  13. Поговоріть із Хондулуфом.
  14. Дослідіть Альд'рун.
  15. Поговоріть із Серін.
  16. Відшукайте брата Серін.
  17. Поговоріть із Серін.
  18. Поверніться до кабінету архіканоніка.

Проходження[]

Вежа Барілзара[]

Барілзара можна зустріти у його лабораторії, де він попросить вашої допомоги з експериментом. Потрібно активувати п'ять кристалів різної форми та кольорів у правильному порядку. Перемикачем можно перезапустити пазл, якщо порядок невірний. Правильний порядок активації: червона сфера, жовтий тетрагедрон, зелений квадрат, синій ромб і фіолетовий октагон.

Балмора[]

Прибувши у Балмору, ви маєте зібрати інформацію. Листівку можна знайти у східній частині міста. На річці, що перетинає Балмору, буде маленький човен, в якому хаджит на ім'я Ренаку стереже вантаж. Він надасть додаткову інформацію. Також слід поговорити із данмерською подавальницею Мелісою Релавель у Господі Ренді Нетча.

Зібравши достатньо інформації, ви маєте поговорити із командиром Хондулуфом у рудній шахті Шалька. Він розкаже про ритуал і Злочинця із попелянів, який очолює зграю культистів. Дослідіть шахту, здобудьте ритуальні предмети і відшукайте інструкції червоних вигнанців, у яких є дані про Злочинця із попелянів. Поверніться до Хондулуфа і поговоріть із ним.

Альд'рун[]

В Альд'руні ви зустрінетесь із данмерною Серін, яка попрохає вас знайти її брата. Натяки на його місце перебування можно знайти у записці "Зустріч із Чодалою" біля табору Червоних вигнанців. Повертайтесь до кабінету архіканоніка Тарвуса і віддайте йому документи. Після того, як він перегляне їх, поговоріть із Вівеком.

Вівек має ще гірший вигляд, тепер він не левітує над землею, а опирається однією ногою та посохом. Він видасть нагороду в знак вдячності за розслідування і зверне увагу на те, що прибува архіканонік.

На цьому квест завершується, а розмова з Тарвусом розпочне наступний.

Нагорода[]

  • Чоботи Бадьорого Зброєносця
  • 73–302 золота