FANDOM

Брамман (ориг. Bramman) (?-1Е 1033) — аргоніанський пірат, що жив у часи Першої ери.
Red Bramman art

Зображення Браммана у The Elder Scrolls: Legends.

«У 1Е 1033 імператриця Хестра зажадала голову сумнозвісного капітана — Червоного Браммана.»
~ Путівник по Імперії і її околицях, 3-є видання

Біографія Редагувати

Брамман, також Червоний Брамман (Red Bramman) — був аргоніанським піратом в Імперській провінції Аргонії у часи Першої Ери. Його набіги вздовж узбережжя Топальської затоки зрештою привернули увагу імператриці Хестри, яка зажадала його голови. Після багатьох невдалих боїв в затоці, Імперські Морські сили знайшли шлях відходу піратського короля — вузьку звивисту річку, що впадає в затоку поблизу міста Соулрест, чиє гирло було приховано густими мангровими заростями. Флот пройшов по ній глибоко в серце Аргонії, де раніше не бував жоден неаргоніанин. Солдати схопили Браммана в його бандитському царстві, недалеко від сучасного Блекроуза, і принесли його голову імператриці.

Джерела Редагувати

  • «Путівник по Імперії і її околицях. 3-є видання: Чорні Болота» — вутрішньоігрова книга;
  • «Покращений імператорський путівник по Тамріелю: Чорні Болота» — ілюстрований посібник, який входив до фізичних копій Імперського видання The Elder Scrolls Online.

Примітки Редагувати

У The Elder Scrolls: Legends є легендарна карта істоти Червоний Брамман, її підтип — аргоніанин. Хоча у ігрових книгах раса пірата прямо жодного разу не вказується. «Red Bramman» можна перекласти також як "Рудий Брамман", у «Покращеному імператорському путівнику» говориться „…наздогнати і захопити багряноволосого пірата“.