FANDOM

Брейт
Ref ID: 0001A66B Base ID: 00013BA9
Брейт
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 4
Здоров'я 65
Мана 0
Запас сил 80
Раса Редгард
Фракція Вайтран, Діти
Локація Вайтран, Будинок Амрена
Квест Залякати Брейт, Піжмурки, Квач
Брейт (ориг. "Braith") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Куди ти дивишся? Я тебе не боюся, хоч я і молодша, зрозуміло?»
~ Брейт

Біографія Редагувати

Брейт — дочка редгардів Амрена та Саффір, живе разом з батьками у Вітряному районі Вайтрану. Вона бавиться на вулицях разом з іншими дітлахами її віку — Мілою Валентією та Ларсом Народженим битвою. Із діалогів з нею стає зрозумілою, що Брейт — задерикувата та зухвала дівчинка, але якщо підслухати її розмови з батьками у них вдома, то постає інша картина: дитина зовсім позбавлена батьківської уваги, що і стало причиною агресивної поведінки. Довакіна вона, звичайно, не відлупцює, а от Ларсу перепадає щодня.

Інвентар Редагувати

Дівчинка носить дитячий одяг червоного кольору та пару черевичків. У кишенях має ключ від будинку Амрена та трохи золота, а також деяку їжу та побутові предмети.

Розпорядок дня Редагувати

Брейт прокидається о 9-й ранку і одразу ж іде на вулицю, де грає з іншими дітьми Вайтрану. Опівдні вона повертається додому, але о третій годині дня знову виходить з будинку. 4 години дівчинка присвячує іграм, і о 7-й вечора йде ночувати. Ще дві години вдома Брейт їсть і намагається зав’язати розмову з батьками. З 9-ї вечора до 9-ї ранку вона спить у своєму ліжку на другому поверсі.

Квести Редагувати

Там само, як із іншими дітьми, з нею можна пограти у піжмурки та квача.

Залякати Брейт Редагувати

Маленька редгардка вимагає гроші та погрожує Ларсу Народженому Битвою. У хлопчика терпець вже на межі, тому він прохає стороннього дорослого — тобто Довакіна — дати раду забіяці. До дівчинки можна звернутися з однією з трьох залякуючих реплік. У будь-якому разі вона пообіцяє більше не чіпати Ларса і скаже, що хотіла б, щоб Ларс її поцілував.

Цікавинки Редагувати

  • За умови підключеного Hearthfire, Брейт можна вдочерити у випадку, якщо вона осиротіє.
  • Її найкраще розвинута навичка — Одноручна зброя, що дуже пасує забіяці. Правда, ніякої одноручної зброї вона при собі не має.

Баги Редагувати

  • Іноді дівчинка не виходить на вулицю, і в будинку Амрена її теж немає. Може трапитись так, що з невідомих причин вона опинилась у будинку Карлотти Валентії. Якщо зламати замок на дверях цього дому, то Брейт вийде на вулицю і надалі поводитиметься як звичайно.
    • Така ж сама халепа може трапитися з Ларсом Народженим битвою. Причому, вони можуть опинитися в чужому домі одночасно, і тоді "лікування" багу буде одне на двох.