FANDOM

Біваль Тенеран
Ref ID: BIVALE TENERAN
Біваль Тенеран
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 12
Здоров'я 94
Мана 136
Запас сил 213
Раса данмер
Фракція Альд'рун, торгівці
Послуги Торгівля одягом
Локація Біваль Тенеран: Ткаля
Квест Доставка для Біваль Тенеран, Доставка сорочок, Біваль Тенеран і Єназ Сарандус
Біваль Тенеран (ориг. "Bivale Teneran") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

БіографіяРедагувати

Біваль Тенеран — швачка, що живе і тримає магазин під Скаром. Одягнена вона в дороге вбрання, та і придбати в неї можна чимало цінного одягу. Здавалося б, звичайна собі данмерка, але насправді це шпигунка Дому Хлаалу. В Альд'руні вона стежить за справами Редорану і, якщо гравець вступить у дім Хлаалу, йому треба буде віднести цій панянці листа. Також, на момент початку гри, вона очікує доставки партії сорочок від аргоніанина Раші; і, як і ще кілька альд'рунських торгівців, чекає на повернення боргів від Єназа Сарандуса.

ІнвентарРедагувати

Біваль носить дорогі мантію, рукавички, каблучку, амулет, чоботи і пояс. Також в її інвентарі можна знайти ключ, що відкриває шафу і скриню в її магазині.

КвестиРедагувати

  • Доставка для Біваль Тенеран — квест Дому Хлаалу. Вам потрібно доставити шпигунці нові накази.
  • Доставка сорочок — аргоніанин Раша везе в Альд'рун партію сорочок, але думає, що не встигне доставити їх вчасно. Нереварін може стати йому в нагоді.
  • Біваль Тенеран і Єназ Сарандус — після смерті батьків, Єназ Сарандус отримав чималий спадок, але потрапив у погану компанію і заліз у борги. Біваль просить вас нагадати Єназу про його борг.

Примітки Редагувати

У DLC до The Elder Scrolls Online є данмерки з таким же іменем: Біваль Дрелет та Біваль Морен, а у основній частині ММО-гри є торгівка Бівала Арален.