FANDOM

Вварденфелл
Мала карта Вварденфеллу у ESO
Базова інформація
Тип Острови
Ігри Morrowind, Online
Континент Тамріель
Провінція Морровінд

Вварденфелл (ориг. Vvardenfell) — острів в світі The Elder Scrolls.

Острів Вварденфелл — ділянка суші на північному сході Тамріеля, становить приблизно половину суходолу провінції Морровінд. Є другим за площею відомим нам островом, після острову Саммерсет у однойменному архіпелазі. Назва „Вварденфелл“ мовою двемерів означає "місто міцного щита".

Цей острів є місцем подій The Elder Scrolls III: Morrowind та The Elder Scrolls Online: Morrowind. Проте, вперше його можна було відвідати ще у The Elder Scrolls: Arena.

Опис Редагувати

ГеографіяРедагувати

На острові знаходиться найбільший вулкан Тамріеля — Червона гора. Він сформував специфічний ландшафт, а також є причиною попільних бур, звичайних на прилеглій території.

Фояди Редагувати

Кратер вулкану розміщений майже у центрі острова. Від нього відходять три фояди — так називаються долини, які залишили потоки лави від вивержень у прадавні часи. Фояда Мамея тягнеться на південний захід від жерла, фояда Бані-Дад — на північний захід до моря Привидів, фояда Ашур-дан — на південний схід, а потім на південь у напрямку регіону Молаг Амур. Є ще 5 менших фояд, які розташовані у інших місцях острова. Ці долини використовуються населенням як дороги, адже вони мають вирівняну поверхню, правда, дикі істоти роблять мандрівки небезпечними.

ВодоймиРедагувати

На півночі омивається морем Привидів, інші береги оточені Внутрішнім морем, що відділяє острів від континентального Морровінду. Троє озер розташовані у регіоні Аскадіанських островів, четверте — озеро Набія — у Молаг Амурі. Однойменна ріка витікає із нього, тече на південь, протікає через озеро Масобі і впадає у Внутрішнє море. Ріка Одай бере початок на Західному нагір’ї, тече на південний захід до Гіркого берега і впадає у те ж саме море. Ріка Самсі має витоки у тому ж регіоні, але впадає у всюдисуще море на заході, ане півдні острова.

РегіониРедагувати

За географічними особливостями, сформованими біомами острів поділяють на 9 регіонів: Шигорад, узбережжя Азури, Пасовиська, Аскадіанські острови, Гіркий берег, Ешленд, Молаг Амур, Червона гора та Західне нагір'я.