FANDOM

The Jagged Crown

Зубчаста корона - символ влади
Верховного короля Скайріму

Верховний король Скайріму або Верховна королева Скайріму (ориг. High King of Skyrim чи High Queen of Skyrim) — титул правителя Скайріму. Титул Верховного короля був прийнятий після централізації влади в Скайрімі королем Гаральдом.

Рада ЯрлівРедагувати

Під час правління Харальда була створена Рада, куди входили всі ярли кожного холду. Метою Ради було обрання наступного Верховного Короля із нащадків королівської династії. В наступні роки Рада міцно укріпилась і отримала значний вплив в Скайрімі. Але на протязі правління короля Боргаса, останнього представника династії Ісґрамора, він показав себе необ'єктивним і неефективним органом влади. Після вбивства Боргаса Рада не посадила на трон очевидного нащадка - Ганса, ярла Вінтерхолда, що призвело до жорстокої війни Престолонаслідування, під час якої Скайрім втратив контроль над територіями Хай Року, Морровінду і Сироділа.

Війна завершилась в 1Е 420 підписанням Пакту Вождів. З тих пір Рада скликалася якщо Король помирав, не залишивши прямих нащадків. На протязі наступного тисячоліття це відбулося лише три рази, і питання престолонаслідування Скайріма ніколи не вирішувався на полі брані, аж до подій 4Е 201.

Останні подіїРедагувати

На сьогоднішній день доля цього титулу не ясна, але найбільш імовірними кандидатами є Ульфрік Плащ Бурі або Елісиф Справедлива (в залежності від завершення громадянської війни).

Список Верховних королів СкайрімуРедагувати

В даному списку в хронологічному порядку представлені всі (відомі) Верховні Королі Скайріму.

  • Гаральд (1Е 143 - 1Е 221) (тринадцятий правитель в роді Ісграмора і перший Верховний король Скайріму)
  • Х'ялмер (1Е 221 - 1Е 222)
  • Врейдж Обдарований - (1Е 222 - 1Е 2?)
  • Гелллір (1Е 2? - 1Е ?)
  • Боргас (1Е ? - 1Е 369)

З 1Е 369 по 1Е 420 в Скайрімі не було Верховного короля під час Війни Престолонаслідування.