FANDOM

StromcloakCamp.svg Вовк
Oblivion Wolf
LevelIcon 1

Health-icon 20 MagickaIcon 0 StaminaIcon 0

Шкода 5
Душа Крихітна
Вовк (ориг. "Wolf")тварина в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Вовки — звірі, що повсюдно поширені в Сироділі. Зовні вони нагадують звичайних вовків з реального світу. Це досить слабкі істоти, але вони дуже агресивні. Примітно, що вовки Сироділа живуть не в зграях, а поодинці. Вовки атакують, лише побачивши протагоніста. В момент руху поцілити у вовка зі стрілецької зброї або заклинанням доволі важко. Головною небезпекою їхньою загрозою є можливість заразитися хворобою, що негативно позначиться на характеристиках протагоніста. Також особливістю вовків є опір холоду.

У Сироділі вовки поширені майже всюди, окрім болотистих місцевостей. Також вовки зустрічаються в фортах, айлейдських руїнах, печерах та інших підземеллях; зокрема, разом з вампірами та бандитами. У Мертвих землях вовки не мешкають. Також з вовками можна зіткнутися під час поєдинків на Арені Імперського міста (якщо рівень героя не перевищує 5). Лісові вовки починають замінювати собою звичайних вовків, починаючи від 6-го рівня протагоніста. Біля форта Карактакус мешкають вовки, які підпали під заклинання Анкотара, тобто невидимі. В оригінальній грі є тільки один приручений вовк. У доповненні «The Elder Scrolls IV: Fighter's Stronghold» з'являється ще один.

Головним трофеєм, який можна отримати, убивши вовка, є його шкура. Також на їхніх тілах іноді можна знайти незначні скарби.

Різновиди Редагувати

У цій таблиці наведений повний список різновидів вовків Сироділу:

Назва ID LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Weapon ikon Предмети Примітки
Вовк 0006E912 1 20 0 100 5 Шкура вовка, незначні скарби
Вовк 000CA000 1 20 0 100 5 Шкура вовка, незначні скарби Можна зустріти біля форту Карактакус в стані невидимості
Лісовий вовк 0001E5F6 4 60 0 250 14 Шкура вовка, незначні скарби
Лісовий вовк 000CA001 4 60 0 250 14 Шкура вовка, незначні скарби Біля форту Карактакус в стані невидимості
Лісовий вовк 0002C332 4 60 0 250 14 Шкура вовка, незначні скарби Може бути супротивником на Арені Імперського міста, коли рівень персонажа не перевищує 5
Лісовий вовк 0003E44F 1 100 50 50 80 Нічого Тестова істота, в грі не зустрічається
Унікальні вовки
Кусючий 00066A0C 6 130 0 250 30 Незначні скарби Вихованець Гавюльстена Морозна кров. Можна зустріти на горі Гнолл.
Х'ялті XX00C513 1 80 0 7 Незначні скарби Вихованець Нільса із замку Бойового Рогу. За характеристиками рівний собаці. Не має опору холоду.

Усі звичайні вовки мають крихітну душу, а лісові — маленьку. Шанс знайти оті "незначні скарби" та тілі будь-якого вовка становить 15 %.

Захворювання Редагувати

Існує 10%-на ймовірність заразитися від цих тварин:

Захворювання Іконка Ефект
Пекельний ломець Oblivion drain Зниження атрибута Швидкість на 5 одиниць,
зниження атрибута Спритність на 5 одиниць

Примітки Редагувати

  • Якщо встановлений додаток The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine і протагоніст носить на собі Чоботи Хрестоносця, то вовки не будуть його атакувати. Цей ефект не поширюється на вовків Арени і невидимих вовків біля форту Карактакус.

Див. також Редагувати