FANDOM

DaedraIcon Вогняний атронах
Вогняний атронах (Online)
Вогняний атронах (ориг. "Flame Atronach")даедра в грі The Elder Scrolls Online.
Elements-icon Узагальнююча стаття:  «Даедра (Online)».

Опис Редагувати

Вогняний атронах - даедра, широко поширений в Тамріелі періоду міжцарів'я. Витончені атронахи, що несуть в собі смерть і руйнування. Вони здатні літати над землею, роблячи різного роду акробатичні трюки. У бою покладаються на власне полум'я, яке вони можуть поширювати на великій площі. Використовують дальній бій, а після загибелі ще й вибухають, зачіпаючи тих, хто підійшов надто близько до тіла.

Ці атронахи зустрічаються повсюдно в Тамріелі, тяжіючи до місць, де працюють або працювали маги. Часто їх можна зустріти навколо вулканів, виходів лави або ж в дольменах, куди їх перекидають з Холодної Гавані через Темні якорі. Використовувалися небесним Змієм в ході подій у Краґлорні.

Унікальні особи Редагувати

Назва Опис
Пожежа
(ориг. Blaze)
Один з вартових Балрета - Брата Розбрату з Стоунфоллза. Саме за допомогою атронахів монстр був заточений в надрах Попільної гори давним давно. Щоб знову перемогти Балрета, необхідно закликати і перемогти Пожежу, після чого він може бути повторно викликаний для відкриття порталу в кратер.
Скріалювач люті
(ориг. Ragebinder)
Один з вартових Балрета - Брата Розбрату з Стоунфоллза. Саме за допомогою атронахів монстр був заточений в надрах Попільної гори давним давно. Щоб знову перемогти Балрета, необхідно закликати і перемогти Скріплювача люті, після чого він може бути повторно викликаний для відкриття порталу в кратер.
Палаюча сірка
(ориг. Brimstone)
Один з вартових Садала - Брата Розбрату з Стоунфоллза. Саме за допомогою атронахів монстр був заточений в надрах Змученого шпилю давним давно. Щоб знову перемогти Садала, необхідно викликати цю істоту.
Хранитель ненависті
(ориг. Hatewarden)
Темне огниво
(ориг. Dark Ember)
Один з багатьох мешканців групового підземелля Місто попелу, Гріншейд. Знаходиться в проході у дальній квартал зруйнованого поселення.
Маґдра Ібрай
(ориг. Magdra Ibrai)
Вогняний атронах, знайти якого можна в Молаварі, Краґлорн. Є одним з атронахів, яких необхідно знищувати в рамках розгрому армії небесного Змія.
Маґдра Тіґан
(ориг. Magdra Tigun)
Вогняний атронах, знайти якого можна в Магічному шрамі, Краґлорн. Є одним з босів локації.
Лавовий атронах
(ориг. Lava Atronach)
Один з багатьох мешканців групового підземелля Благословенне Горнило, Ріфт. Знаходиться в свиті Лавової королеви.
Вогняний колос
(ориг. Flame Colossus)
Один з багатьох мешканців ветеранського групового підземелля Місто попелу, Гріншейд.

Також дивіться Редагувати