FANDOM

Візара
Ref ID: 0001C3AE Base ID: 0001C3AA
Візара
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (5–50)
Здоров'я 383–757
Мана 57–134
Запас сил 70–295
Раса Аргоніанин
Фракція Темне Братерство
Локація Притулок Темного Братерства
Візара (ориг. "Veezara") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
Я служу Астрід, і цьому Притулку. Життя просте і добре.
― Візара

Біографія Редагувати

Візара у зріст

Візарачлен Темного Братерства в Скайрімі. Якщо поговорити з Візарою, то він розповість, що як тільки народився, він став Лускатою тінню (своєрідне Темне Братерство в Аргонії). Після "служби" в Чорних Болотах він приїхав в Скайрім.

Візара знаходиться в центрі уваги 2 рази: коли його надсилає Астрід в Соліт'юд вам на допомогу в ході виконання квесту Поки смерть не розлучить нас, і коли Цицерон нападе на Астрід, але замість неї покалічить Візару.

При облозі Притулку Візара загине. Його труп лежатиме в першій кімнаті.

Інвентар Редагувати

Аргоніанин одягнений у неповний комплект броні потаємності: броню, рукавиці і чоботи. Озброєний сталевим мечем.

Розклад дня Редагувати

Візара спить з 12-ї ночі до 8-ї ранку. У денний час він тренується або точить ляси з іншими членами Братерства.

Цікавинки Редагувати

У DLC до The Elder Scrolls: Legends під назвою The Fall of the Dark Brotherhood є карта Підкрадун Лускатих тіней, доступна на мапі Фолкріт. На ній зображено аргоніанина у броні потаємності, який чатує на когось на дереві. Шипами на щелепі він дуже схожий на Візару, хоча рогів не помітно. Ця ілюстрація стала промо-зображенням для DLC.