FANDOM

GroveIcon
Вічнозелений гай
Вічнозелений Гай (Skyrim)
Карта
Skyrim map Evergreen Grove
Плани

Вічнозелений Гай план Вічнозелений гай

Округ Володіння Фолкріт
Зони Вічнозелений гай
Персонажі немає
Квести немає
Вічнозелений гай (в ориг. Evergreen Grove) — гай у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Код локації:

EvergreenGroveExterior

Розташування Редагувати

Гай розташований у західній частині володіння Фолкріт. Найпростіший способ знайти його - пройти вниз за течією потоку, что витікає з озера Іліналта біля Півмісяцевої лісопилки. Після декількох поворотів і спусків, струмок падає зі скельного урвища, біля підніжжя котрого і розташовується невеличке озерце.

ОписРедагувати

Вічнозелений гай - це хвойний гай, центральним об'єктом якого є невеликий ставок, що живиться гірським струмком. Будучи центральним об'єктом локації, водойма, схоже, не була спочатку розташована тут. Думку про це викликають стародавні нордські стовпи, що стирчать з поверхневих вод ставка. Між ними, крізь воду, проглядається кам'яний вівтар, а на березі, під стіною скельного обриву, лежать врослі в землю дві кам'яні голови.

Скельний водоспад, озерце, метелики, тихий дзвін кореня... Ідилію місця порушують два Спріггани, що переміщуються навколо ставка і тіло алхіміка, що лежить на затопленому вівтарі. Поруч з ним можна знайти копію книги навичок Маннімарко, Король Хробаків, яка підвищує навичку Алхімії.

Предмети Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо піти уздовж струмка, що впадає в озерце, вгору за течією, можна прийти до другого, зовсім крихітної водойми у затишному закутку гірського хребта. Береги цього озерця прикрашають три кореня Нірна. Тут розташований не зазначений на мапі табір нещасливого алхіміка, в якому можна розжитися зібраними ним інгредієнтами, підручником «Де Рерум Діренніс» ( « Алхімія»), а також відшукати його щоденник.
  • На північний захід від гаю знаходиться курган у якому похований Дракон.

Баги Редагувати

  • Іноді підручник «Манімарко, Король Хробаків» («Алхімія») неможливо взяти. При цьому збереження і завантаження, котрі, зазвичай, допомагають в таких випадках, призводять до того, що підручник просто зникає. Тому рекомендується перед входом у локацію зберегтися, а після входу в першу чергу взяти підручник.

Галерея Редагувати