FANDOM

Bookicon Галеріон Містік
ID: 0001ACCD
Book Sky 13
Вага: 1 Ціна: 6 Gold Skyrim

Bookicon Галеріон Містік
ID: 00024568
Book Obl 08
Вага: 1 Ціна: 8 Gold Skyrim

Bookicon Галеріон Містік
ID: BK_GALERIONTHEMYSTIC
Book Morr 07
Вага: 3 Ціна: 50 Gold Skyrim

Bookicon Галеріон Містік
Book Dagg 02
Вага: 2 Ціна: 638 Gold Skyrim

Галеріон Містік (ориг. Galerion the Mystic) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

МісцезнаходженняРедагувати

DaggerfallРедагувати

  • Книжкові магазини

MorrowindРедагувати

Випадково може знайтися у наступних персонажів:

  • Фалвел Аренім, маєток Ради Хлаалу, Балмора;
  • Фейн Ріелль, клуб «Південна Стіна», Балмора;
  • Тральдріза Тервайн, клуб Ніяких Імен;
  • Ело Аретан, Вівек, Поселення Хлаалу, рівень Каналів.

OblivionРедагувати

Зустрічається повсюдно (більше 200 екземплярів по всьому Сіроділу):

SkyrimРедагувати

Зустрічається часто, ось деякі з місць:

Текст книгиРедагувати

Галеріон Містік
Асгрім Колсґреґ

У перші криваві роки Другої ери народився хлопчик на ім'я Тректус, що став згодом відомим як Ванус Галеріон. Він був рабом в домі одного дворянина, лорда Гірнасса з Соллісіча-на-Кере. Батьки Тректуса були простими працівниками, але батько його таємно, не дивлячись на заборону лорда Гірнасса, навчився читати, а потім навчив і сина. Лорду Гірнассу сказали, що грамотність і раб - речі несумісні, і такі слуги лише несуть небезпеку господареві, тому лорд закрив всі книжкові крамниці в Соллісіче-на-Кере. Продавці книг, поети і вчителі могли перебувати лише в фортеці Гірнасса або повинні були обходити місто стороною. Але тим не менш, в результаті контрабандних операцій на територію було доставлено невелика кількість книг і сувоїв, природно, без відома Гірнасса.

Коли Тректусу було вісім років, цих контрабандистів знайшли і посадили до в'язниці. Дехто каже, що зрадила контрабандистів мати Тректуса, неосвічена жінка, яка боялася свого чоловіка, але ходять і інші чутки. Суду не було, покарання було швидким. Тіло батька Тректуса ще багато тижнів провисіло на центральній площі Соллісіча-на-Кере, а літо в той рік видалося найспекотнішим за всю історію.

Через три місяці Тректус втік від лорда Гірнасса. Він дістався до Алінору, тобто перетнув половину острова Саммерсет. Трупа бродячих артистів виявила його ледь живим в стічній канаві поряд з дорогою. Вони вилікували його і взяли до себе, в обмін на їжу і дах хлопчик виконував всілякі дрібні доручення. Один з артистів, Хеліанд, виявив, що Тректус, хоча і сором'язливий, розумний і розвинений не по роках. Хеліанд, сам колись навчався на містика на острові Артейум, зміг розпізнати в хлопчика великий потенціал.

Коли трупа виступала в селі Потанса, що на східному краю острова Саммерсет, Хеліанд відвіз одинадцятирічного Тректуса на острів Артейум. Магістр острова, Яхезіс, взяв його в учні і дав йому ім'я Ванус Галеріон. На острові Артейум Ванус зміг натренувати не тільки розум, а й тіло.

Так отримав свою освіту перший архимагістр Гільдії магів. Він навчався у псіджиків на острові Артейум. З дитинства пізнав нужду і несправедливість, він глибоко перейнявся ідеями вільного поширення знань