Генерал Туллій
Ref ID: 000198BA; 000BE335 (ІСТМАРК) Base ID: 0001327E; 000D0577 (ІСТМАРК)
Генерал Туллій.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень PCx1.2 (10–50)
Здоров'я 50 + (PC – 0,8) × 9.6 (122–442)
Мана 50
Запас сил 50 + (PC – 0,8) × 8.4 (113–393)
Раса Імперець
Фракція Імперський легіон_(Skyrim)|Імперський легіон (Skyrim)|Імперський легіон
Локація Соліт'юд, Похмурий замок
Квест дивіться розділ «Квести»
Генерал Туллій (ориг. "General Tullius") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Ульфрік Плащ Бурі. Тут, у Хелгені, хтось називає тебе героєм. Але герой не використав би дар голосу для вбивства свого Короля і узурпації його трону.»
~ Генерал Туллій, У Хелгені Ульфріку Плащу Бурі

Біографія[ред. | ред. код]

Генерал Туллій — командувач Імперським легіоном у Скайримі. Він вихідець із Сироділу. Вперше Довакін зустрічає його на початку гри: перед стратою. Після утечі із Хелгену, Туллія можна знайти у Соліт'юді, у Похмурому замку, де генерал обговорює з легатом Рікке стратегію подальших дій Імперського легіону. Він може прийняти Довакіна у Легіон і є одним із квестодателей при виконанні лінії квестів громадянської війни за Імперію.

Туллій невисокої думки про нордів, їх уявленнях про честь і обов'язок, і, особливо, про їх традиції. З цих причин, зокрема, не відноситься з ентузіазмом до пропозиції легата Рікке знайти Зубчасту корону перш, ніж це зроблять Плащі Бурі. Проте, після завершення громадянської війни побажає залишитись у Скайримі, сказавши таку фразу: «Навряд чи я коли-небудь звикну до морозів або зрозумію цих розпроклятих нордів, але я навчився їх поважати». За словами Туллія, імператор часто відправляє його у найбільш конфліктні місця в Імперії, що, поза сумнівом, говорить про досвід і талант генерала. Він твердо переконаний, що лише Імперський легіон здатний захистити Скайрім від Талмора, проте, за службовим обов'язком вимушений регулярно спілкуватися із представниками Талмору у Скайримі: вперше це можна побачити на початку гри при в'їзді у Хелген, удруге — при виконанні квесту про зниклого представника клану Сірих Грив, потім — під час квесту [Безкінечна пора||Безкінечна пора].

Із засудженням висловлюється про утиск темних ельфів, біженців із Морровінду, у Віндхельмі, і вважає ганьбою, що влада нічого не робить і навіть потурає такому стану речей. Про це можна судити по його фразі, сказаній на прийомі у талморському посольстві: «Квартал Сірих у Віндхельмі анітрохи не кращий за трущоби. Ганьба, що темним ельфам доводиться так жити». Знає про тяжке положення аргоніан, яких навіть не впускають за міські мури: «Ну, говорять, аргоніанам заборонили жити у стінах Віндхельму. Зараз їх пускають лише у портовий район. Вони, майже всі, сплять в одному будинку і бідні, як храмові пацюки». У ході виконання квестів громадянської війни на стороні Імперського легіону, Туллій бере участь у захопленні Віндхельму, перед чим виголошує вражаючу промову до легіонерів, щоб надихнути їх до штурму міста:

«Сьогодні — важливий день в історії Імперії і Легіону. Важливий день для всього Скайріму. Так. Слухайте усі! Зараз ми завдамо останнього удару по повстанню Ульфріка. Ви всі хоробро билися і багато віддали за наш загальний успіх. Цього дня ми відправляємо послання Ульфріку Плащу Бурі і тим бунтівним ярлам, що його підтримують. Ульфрік думає, що зможе відсидітися за стінами. Але ми проб'ємо собі дорогу в місто і витягнемо його на поміст, на суд справедливості. Ось це послання. Будь-який король, що відкинув імператора, одного дня прокинеться і побачить Легіон біля своїх воріт. І того дня ми відберемо у нього місто і відновимо закон в його землях. Плащі Бурі приперті до стінки, і тому вони битимуться, як загнані у кут щури. Вони будуть люті і виверткі. Але не давайте себе обдурити. Те, що ми робимо сьогодні, ми робимо заради Скайріму і його народу. Вирвавши заразу цього заколоту, ми знову зробимо країну єдиною! Але вони не можуть змагатися з легіонерами. Ви — кращі воїни Тамріелю. Професійні солдати, безстрашні воїни. Імператор пильно стежитиме за тим, що станеться тут сьогодні. Ті, хто відзначиться у бою, будуть щедро винагороджені. Час настав, воїни!»
~ Промова Генерала Туллія

Після цього, разом із легатом Рікке і Довакіном бере участь у штурмі Королівського палацу, і, після битви з Галмаром Кам'яний Кулак, стратить Ульфріка особисто або ж, прислухавшись до останнього прохання вождя Плащів Бурі, передасть це право Довакіну. Якщо головний герой вибрав сторону Плащів Бурі, генерал знаходитиметься у Похмурому замку під час захоплення Солітьюда. Після бою з Галмаром, Ульфріком і Довакіном, визнає свою поразку, після чого Ульфрік пропонує Довакіну стратити його, а у разі відмови, страчує Туллія сам.

Цитати[ред. | ред. код]

Під час прийому в талморському посольстві.

  • Якщо головний герой служить у Імперському легіоні, то генерал привітає його словами: «Не думав, що тебе тут побачу! Я вважаю, у тебе є на те причини. У всіх є».
  • Причини ж своєї присутності на прийомі Туллій пояснить наступними словами: «Я тут лише тому, що моя відмова викликала б дипломатичний конфлікт».
  • Далі у розмові він висловить свою думку про цей прийом: «Роздивись довкола і побачиш, з чим ми боремося. Лише між нами, чимала частина того, що Ульфрік говорить про Імперію, правда.» і «Клянусь, Еленвен влаштовує ці прийоми, лише щоб виставити Імперію у поганому світлі. Ще трохи, і я перейду під прапори Плащів Бурі».
  • Але про саму Еленвен генерал украй високої думки: «Еленвен — незвичайна жінка. Їй вистачає і хитрості, і волі. Я зараз подумав, що з неї вийшов би хороший імперський генерал».

Інвентар[ред. | ред. код]

Генерал Тулій носить унікальну кірасу, імперські легкі чоботи і наручі. Озброєний імперськими мечем і луком, до якого у нього є 20 сталевих стріл. Також при ньому можна знайти просту одежу з поясом.

Характеристики[ред. | ред. код]

По ігровій класифікації генерал Туллій є солдатом Імперії (не вартовий) (ориг. soldier Imperial Not Guard). Ця спеціалізація має на увазі високий рівень володіння усіма військовими навичками: одноручною, дворучною і стрілецькою зброєю, парируванням ударів, а також мистецтвом носіння легкої і важкої броні. Останні навички розвинені лише через расову схильність. Жодними здібностями і заклинаннями Туллій не володіє. Навички, що мають рівень вище базового, вказані у таблиці нижче.

Навички
Одноручна зброя Дворучна зброя Стрільба Блокування Важка броня Легка броня Руйнування Відновлення Зачарування
32–85 27–80 27–80 32–85 32–86 27–81 20 25 20

Квести[ред. | ред. код]

Квести головної сюжетной лінії:

Квести Плащів Бурі:

  • «Битва при Солітьюді» — у кінці цього завдання Туллія чекає страта від руки протагоніста або Ульфріка Плаща Бурі.

Квести Імперського легіону:

Сторонні квести:

Примітки[ред. | ред. код]

  • Судячи по зовнішності і ряду особливостей характеру, його образ був навіяний Юлієм Цезарем.
  • Під час штурму Віндхельма генерал Туллій представлений іншим персонажем з BASEID 000d0577 і REFID 000be335. Ця версія персонажа позбавлена імперського лука, стріл і одягу з поясом. По характеристиках вона ідентична основній версії.
  • Інший раз, при підвищенні Довакіна у званні може сказати, що нагороджує його клинком, проте видає щит.
  • Якщо під час сум'яття у Хелгені наблизитися до Туллія, від нього можна почути: «Біжи, дурень!», «Я сказав тобі — рятуйся! Бігом!».
  • Якщо спочатку прийти до Ульфріка, а потім до Генерала Туллія, то він пригадає героя без нагадування.
  • Вельми високої думки про Еленвен.