FANDOM

MonsterIcon Гоблін-шаман
ID: 0001FCB4
Гоблін-шаман у форті Урасек
LevelIcon PC-5

Health-icon (PC-5) x 11 MagickaIcon (PC-5) x 15 StaminaIcon (PC-5) x 12

Шкода (PC-5) x 3
Душа Звичайна
Гоблін-шаман (ориг. "Goblin Shaman")монстр в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Гобліни-шамани починають зустрічатися після досягнення героєм 15-го рівня, а як "боси" локацій — після 13-го. Бувають також унікальні гобліни, з фіксованим рівнем — наприклад, до таких відноситься шаман у Імперський каналізації під час вступного квесту.

Тактика боюРедагувати

Шамани воліють використовувати магію, тому важливо підійти ближче і нанести гобліну як можна більше ушкоджень, перш ніж він дістане кинджал. При цьому треба не забувати йти від атак інших гоблінів і слуги шамана (як правило, вони закликають безголових зомбі). Для нападу гобліни-шамани використовують заклинання, які наносять шкоду холодом та електрикою, і паралічу, а на себе можуть застосовувати вогняний щит і «Зцілення значних ран».

В бою використовують посохи і власну магію, при собі мають срібні кинджали. Іноді можуть мати унікальний «Посох гобліна-шамана» — палицю з насадженою на неї головою гобліна, стріляючий електрикою.

ПриміткиРедагувати

  • У племені «Біла шкіра» немає гоблінів-шаманів.
  • Шаман, якого можна зустріти під час час навчального квесту, називається "відьмою" (Goblin Witch), і застосовує спрощений набір заклинань: «Спалах» (шкода вогнем) для нападу і «Захист» (щит) на себе.
    • Є тестові гобліни-шамани (відсутні у грі), які також застосовують заклинання вогню, а не електрику та холод. Ще у них, на додачу до лікувальної магії, є чари збільшення здоров'я.
  • Один-єдиний мертвий гоблін-шаман лежить у Імперській каналізації, його ID 00159859.