Гончак смерті (ориг. "Death Hound")тварина, собака в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

Опис[ред. | ред. код]

Гончак смерті — дивна істота, яка нагадує великого пса, додається в гру офіційним аддоном Dawnguard. У них чорна шкіра, під якою чітко проступають м'язи і великі, палаючі вогнем очі. Шерсті або немає зовсім, або вона така коротка, що її не видно. Ніс відсутній, на його місці обтягнуті шкірою носові пазухи, а паща всіяна кількома рядами великих і дуже гострих іклів. Дивовижною особливістю даної істоти є те, що під час укусу вона наносить крім фізичної, ще й морозну шкоду (10 од. шкоди холодом, уповільнення 50% на 3 сек). Також навколо неї поширюється аура холоду, яка наносить 1 одиницю шкоди в секунду, яка подібна на заклинання «Морозний плащ». Походження даної істоти невідоме, однак можна припустити, що вони є родичами інших подібних монстрів — Пекельних гончаків, які теж були чорного кольору і мали червоні очі. За іншою версією, гончаки смерті — це пси, які були заражені Сангвінаре Вампіріс.

Не дивлячись на моторошний вигляд, за ігровою інформацією це тварина, а не монстр і тим більше не нежить. Однак заклинання «Виявлення життя» гончака не показує. Крім того, убивство гончаків за допомогою рунної сокири Вартових світанку збільшує її силу, що ще раз підтверджує, що гончаки — нежить.

Відомо, що верхівка вампірського клану Волкіхар навчилися приручати і використовувати цих істот у свої цілях. Гончаки смерті Ку-Сіт або Гармр можуть стати супутником головного героя в тому випадку, якщо обрана сторона вампірів клану Волкіхар і виконано завдання «Гематитова чаша».

З тіл цих тварин обов'язково можна отримати нашийник і собачатину, а із вірогідністю 10% — дрібні рівневі предмети, як правило — коштовності. Гончаків можна зустріти в різних місцях: в Замку Волкіхар, в місцях проживання вампірів, але окремо від вампірів — ніколи. Також, під час випадкового нічного нападу вампіра на місто із ним також може бути один або два гончака.

Цікавинки[ред. | ред. код]

Можливо, це посилання на твір із циклу розповідей про Шерлока Холмса «Собака Баскервілів» — гончак має вигляд, який схожий з описом зовнішності Собаки Баскервілів.