FANDOM

Гулум-Ай
Ref ID: 000198B7 Base ID: 00013284
Гулум-Ай
ManIcon
Базова інформація
Рівень PC×1 (10-50)
Здоров'я 50+(PC-1)×8.3
Мана 50+(PC-1)×3.3
Запас сил 50+(PC-1)×3.3
Раса Аргоніанин
Фракція Торгівці
Послуги Скупник краденого
Локація Соліт'юд, Таверна "Щур, що сміється"
Квест Каприз негідника
Гулум-Ай (ориг. "Gulum-Ei") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Є крадії, а є Гулум-Ай. Він тобі руку потисне, а через мить увіткне ніж у спину.»
~ Бріньольф

ОписРедагувати

Гулум-Ай, відомий ще і під псевдонімом "Гаджул-Лей" — аргоніанін, що веде справи із Гільдією крадіїв, але не є її членом. Зазвичай його можна знайти у Соліт'юді, у таверні "Щур, що сміється" у ніші зліва від торгівельної стійки. Працює у Східній імперській компанії. Його основною роботою там є підтримка порядку на складі, розташованому за межами Солітьюда. Гільдія крадіїв свого часу добре платила Гулум-Аю за товари, викрадені на складі, але останнім часом він припинив всі зв'язки з Гільдією, чим викликав невдоволення самого Гільдмайстра Мерсера Фрея.

Досить хитрий і виверткий, не піддається на домовленості або погрози. У будь-якій справі шукає в першу чергу вигоду для себе.

Пов'язаний з квестом Каприз негідника. Кінцівка квесту передбачає як убивство Гулум-Ая, так і можливість залишити йому життя. Якщо Гулум-Ай залишиться живий, він стане одним із доступних для Довакіна скупників краденого.

ПриміткиРедагувати

  • У Creation Kit можна знайти згадку про те, що Гулум-Ай доводиться братом Джарі-Ра і Діджі, хоча у самій грі на це немає ніяких натяків.
  • Визнання Гулум-Ая, яке можна знайти у разі розправи над ним, адресовано його братові. Хто це — Джарі-Ра або ж хтось інший з їх сім'ї, не уточнюється.

БагиРедагувати

Після закінчення квесту «Каприз негідника», при спробі збути Гулум-Аю товар, у нього не з'являється діалог про торгівлю. Рішенням може стати збереження і перезапуск гри.