FANDOM

Гілгондорін
Ref ID: 0000A129 Base ID: 0000A084
Гілгондорін
ManIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 62
Мана 145
Запас сил 179
Раса Альтмер
Фракція Бравіл (Oblivion)
Локація Бравіл (Oblivion), Срібний-дім-на-воді
Квест Самотній Вартовий
Гілгондорін (ориг. "Gilgondorin") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Гілгондорін (ориг. Gilgondorin) - персонаж в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Біографія Редагувати

Гілгондорін - альтмер, що володіє таверною «Срібний-дім-на-воді» в Бравілі. Займається торгівлею їжею і напоями, а також здає кімнати в оренду. При вітанні ельф коротко представиться: «Гілгондорін. Срібний-дім-на-воді пропонує їжу і постіль. Що тобі до вподоби? ». Якщо запитати його про Бравіль, то герой отримає таку відповідь: «Озирнись! Бравіль - це клоака Тамріеля. Срібний будинок - єдине пристойне місце в місті. І що я взагалі роблю тут! » Також він може поділитися наступною інформацією: «Мій сусід, Дро'шанджі, стурбований. Нещодавно він бачив біля свого будинку якихось тварин. Не поговорити тобі з Дро'шанджі, раптом зможеш допомогти йому?» Сам Дро'шанджі з приводу монстрів ні словом не обмовиться.

Як і інші жителі Бравіля, Гілгондорін може допомогти герою в ході пошуків втікачів з міської в'язниці за дорученням Гільдії бійців. Якщо становище альтмера низьке, то він побоїться говорити про злочинців: «Я не буду говорити про них. По крайній мірі, з тобою. Я тебе майже не знаю.» При високому становищі він може розповісти місцезнаходження втікачів: «Звичайно, я знаю про них. Але врахуй, це тільки між нами. Ходять чутки, що вони ховаються в печері Бладмейн. Їх четверо. Погані новини .»

Важливу роль Гілгондорін зіграє в розслідуванні особистості таємничої примари, що з'являється на берегах Нібенейської бухти на південний схід від Бравіля в нічний час. Жителі Бравіля відправлять героя до шинкаря, мотивуючи це тим, що він останній відомий збирач місцевого фольклору: «Я мало що знаю про цю примару, але кажуть, що він загинув при жахливій корабельній аварії. Думаю, варто триматися від нього подалі... Це поганий знак. Щоночі він бродить по берегах Нібенейской бухти. Потім зупиняється і сумно вдивляється в море. Якщо тобі це цікаво, звернися до Гілгондоріна зі "Срібного-дому-на-воді". Він краще за всіх розповідає місцеві легенди.»

Сам же альтмер про примару розповість наступне: «Цей Вартовий, схоже, був моряком. Ніхто не знає, звідки він узявся і чому він виглядає таким сумним. Я не люблю говорити про мертвих як про якусь пам'ятку, але цей дух здійснює свою примарну подорож вже багато років. Ми звикли до того, що він блукає тут. Щовечора о восьмій годині, хвилина в хвилину, він з'являється в таборі Бонвотч на березі Нібенейской бухти. Він нікому не заподіяв шкоди, але люди намагаються уникати зустрічі з ним. Раз тобі це цікаво, давай я відзначу місце його появи на твоїй карті.»

Після короткої бесіди з привидом на пагорбі поруч з фортом Іронія, герой може звернутися до Гілгондоріна за допомогою в тлумаченні слів духа. Ім'я моряка нічого не скаже альтмеру «Ніколи нічого не чув про Грантама Блеклі. Його ім'я нічого не говорить мені, вибач ». А ось про «Пащу Пантери» шинкар зможе розповісти більше: «Звичайно, я знаю, що це таке. Будь-який моряк, понюхавши морської солі, може сказати тобі це. Паща Пантери, так називають дельту, де річка Пантера впадає в Нібенейську бухту. Вона отримала своє ім'я через гострі скелі, що стирчать там з води... Вони схожі на зуби. Паща, пантера, зуби... зрозуміло? Кораблі намагаються триматися подалі від цього місця, особливо коли над бухтою стоїть туман. Ці скелі порвуть корпус корабля, як листок паперу ». Гілгондорін відзначить це місце на карті протагоніста.