FANDOM

DaedraIcon Даедра-павук
ID: 0001E64C
Даедра-павук (Oblivion)
LevelIcon 16

Health-icon 300 MagickaIcon 150 StaminaIcon 285

Шкода 16
Душа Велика
Даедра-павук (ориг. "Spider Daedra")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Є досить поширеними даедра після досягнення головним героєм 18-го рівня. Виглядають як великі павуки, спереду у яких торс жінки з білим волоссям і дуже світлою шкірою. Здатні закликати мініатюрні копії себе (так звані павучки) і атакувати ворога дистанційним електричним зарядом, в ближньому бою пошкоджують спритність і швидкість, а також залишають легку рану. Досить жваво скачуть з боку в бік, намагаючись ухилитися від атак в ближньому бою. Має шкідливу (для протагоніста) звичку лікувати себе, коли здоров'я опускається до низького значення (приблизно 30-50%). Все це робить даедра-павука небезпечним супротивником, навіть якщо у вас високий рівень.

Тактика бою Редагувати

На павучків не варто звертати увагу (але краще ухилятися, так як вони використовують заклинання паралічу). Вони легко вбиваються і наносять дуже мало шкоди.

Будучи магом, варто атакувати павука її ж зброєю — струмом: як і всі даедра, вона має невелику вразливість до електрики. Ще більш ефективним засобом є заклинання, які наносять шкоду холодом. Обстрілювати даедра-павука здалеку — теж варіант, головне — вчасно ухилятися від блискавок. До вогню у цих тварюк спротив.

Якщо протагоніст — воїн, варто дочекатися відновлення запасу сил до максимуму (можна випити зілля або просто чекати, не забуваючи ухилятися від блискавок), після чого підбігати до павучихи і з розгону наносити удари. Після цього можна атакувати ворога безперервними швидкими ударами. Даедра-павуки дуже легко оглушуються, так що, швидше за все, під градом ударів чудовисько не встигне застосувати заклинання, яке шкодить спритності та швидкості.

Різновиди Редагувати

  • 0001E64C — звичайний варіант даедра-павука, якого можна зустріти в Мертвих землях та біля воріт Облівіону, а також у інших місцях, де вживаються рівневі списки зі словом "daedra" у назві. Зцілює себе заклинанням "Лікування великих ран": відновлення здоров’я 20 од. протягом 2 секунд, на себе.
  • 0018BA22 — цю версію створює заклинання «Виклик даедра-павука» (школа Чаклунство, рівень експерт). Нічого не має в інвентарі, не лишає свого трупа, не викликає павучків. Може не лише ходити, але й плавати. Від інших відрізняється наявністю заклинання "Охорона" (щит 30 % на 30 сек., на себе), а також "Лікуванням значних ран": відновлення здоров’я 25 од. на себе.
  • 00000FE0 — застосовується під час деяких місій основної сюжетної лінії. Особливий варіант, який не викликає павучків; в усьому іншому це звичайний даедра-павук.
НазваIDПараметриАтака
Павучок00000EE7LevelIcon6Health-icon75
StaminaIcon100MagickaIcon10
  • 8 од. у ближньому бою
  • Отруйний плювок (пошкодження здоров'я 1од. на 10 сек.,
    параліч на 3 сек.; при дотику, не можна заглушити)

Павучок не має душі (взагалі), і у інвентарі у нього порожньо.

У інших іграх Редагувати