FANDOM

Доставка сорочок
ID: MV_TraderLate
Біваль Тенеран
Біваль Тенеран
Огляд
Квестодавець Раша
Фракція Альд'рун
Винагорода Пояс Залізної волі
Тип Сторонній квест
Доставка сорочок (ориг. "The Shirt of His Back") — сторонній квест в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

ОписРедагувати

Подорожуючи по околицях Альд'руна, Нереварін може наштовхнутися на аргоніанина Рашу — доволі багато вдягненого вільного людоящера. Він розповість вам, що дуже поспішає і просить героя передати Біваль Тенеран - ткалі із Альд'руна 5 сорочок. Аргоніанин скаже, що Біваль дуже щедра і гідно заплатить кур'єру. Таким чином вигідно і Раші, і Нереваріну. Якщо герой погодиться, то хитрий ящір спершу попросить його скласти присягу іменем Зенітара, що груз буде доставлено цілим. Якщо Нереварін погодиться, то Раша буде задоволеним і скаже, що неварто так легко розкидуватися присягами Зенітару. Тепер слід вирушати до ткалі.

Знайти її буде не просто. Коли прийдете у Альд'рун — зазирніть "під Скар" (місцевий сленг, що означає зазирнути у міський район під панцирем Імператорського краба). Далі на самому дні панцира ви побачите вивіску з прапорцем (як вона там може рухатися, коли вітра там нема?). Коли ви принесете Біваль сорочки, вона подякує вам, похвалить майстерність шиття Раші і дасть герою Пояс Залізної волі.

ЦікавинкиРедагувати

  • Поки ви виконуєте квест, вам не будуть надавати жодних послуг, бо ви під присягою. Все стане на свої місця після виконання завдання.
  • Ці сорочки виглядають як звичайні вишукані сорочки, але якщо гравець втратить їх - квест зависне. На щастя, доповнення The Elder Scrolls III: Tribunal додає в Морнхолд торгівця, в якого можна купити заміну цим сорочкам.