FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Дракони».

У The Elder Scrolls V: Skyrim дракони виступають серйозними супротивниками. Алдуїн, антагоніст гри, є драконом — на відміну від попередніх ігор серії, де антагоністи були людиноподібними.

З чого все починалося і звідки вони берутьсяРедагувати

У давнину дракони програли людям війну. Багатьох було поховано у драконячих курганах, які тут і там можна знайти на теренах Скайріму. У 4Е 201 з'являється Алдуїн. Він повертається до задуму всіх драконів поневолити всіх смертні раси, і починає воскрешати драконів — гравець зможе побачити це на власні очі під час квесту Клинок у пітьмі. Залежно від рівня персонажа зустрічаються все сильніші дракони.

Типи драконівРедагувати

Звичайний драконРедагувати

Звичайний дракон

Це найслабший вид драконів, зустрічається на найнижчих рівнях персонажа гравця, потім його замінюють сильніші різновиди.

Кривавий драконРедагувати

Криваві дракони відомі своєю зеленувато-сірою шкірою і зубастою пащею, з невеликими наростами на кінці хвоста.

Морозний драконРедагувати

Морозний Дракон

Морозний дракон має блискучу білу шкіру з масивними чорними шипами виступаючими з хребта. Застосовує Крик "Морозне дихання".

Старійший драконРедагувати

Старійший дракон володіє міцною бронзовою шкірою і майстерно використовує Yol (вогонь) або Fo (мороз). Цей вид має великий запас сил і вважається одним з найсильніших.

Стародавній драконРедагувати

Особливість стародавніх драконів — червонувата шкіра з чорними плямами і шипами. Вони одні з найсильніших і використовують Yol (вогонь) або Fo (мороз).

Червоний драконРедагувати

Червоний дракон

Червоний дракон має криваво-червону шкіру з чорними плямами і шипами. Одні з найсильніших драконів, поряд з легендарними. Червоні дракони майстерно використовують вогонь і чудово літають.

Дракон-скелетРедагувати

Це не зовсім дракон, а відроджений скелет дракона з допомогою магії. Він не літає і не має душі, але як і раніше дуже небезпечний і володіє морозним подихом.

Благородний драконРедагувати

Благородний дракон кружляє

Їх особливою здатністю є вміння пересуватися під водою, це дракон-амфібія. Використовують крики Yol (вогонь) і Fo (мороз).

Легендарний драконРедагувати

Легендарні дракони є одними з найсильніших драконів, виправдовуючи свою назву. Мають сіро-рожеве забарвлення луски і гіпертрофовані суглоби крил. Використовують в бою Yol, Fo або «Висмоктування життя».

Змієподібний драконРедагувати

Мають унікальний зовнішній вигляд: синє забарвлення, гладку шкіру і величезні нижні щелепи, які супроводжувалися особливою формою гребеня, що йде вздовж спини. Також варто відзначити промальовування крил і луску на їх перетинках. Особливо привертає увагу неймовірні розміри і відсутність рогів, а так само форма голови, за якої і отримав свою назву. Використовують крики: Yol (вогонь), Fo (мороз).

Іменовані дракониРедагувати

ГалереяРедагувати