FANDOM

Дремора-кінвал
ID: 0003E9C6, 0003EE72, 0004738A, 00000FD3, 00092D9B, 00000FD1, 000146B5, 000146B6, 000146B7
Дремора-кінвал (воїн)
LevelIcon 9

Health-icon 88-104 MagickaIcon 190

Шкода 4-8
Душа чорна
Дремора-кінвал (ориг. "Dremora Kynval") — істота в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Дремора-кінвал — наступний після кайтіфів ранг дремора. Це елітні лицарі, які відзначилися в боях. Слово "Val" дреморською мовою означає "лідерство, благородство".

На відміну від нижчих за рангом керлів і кайтіфів, маги і воїни-кинвали озброєні не дреморськими булавами, а довгими мечами, а лучники як зазвичай — легкими луками і дреморськими стрілами. Воїни і лучники використовують комплект дреморської броні (шанс на те, що дремора буде в шоломі, дорівнює 50%), а маги одягнені в чорні мантії, причому і те, і інше недоступне для гравця. Магічний арсенал воїнів і лучників становить два заклинання Руйнування і одне — Містицизму, в той час як маги спеціалізуються на Руйнуванні, трохи знають Зміну і здатні закликати скампа.

У грі їх можна зустріти, якщо персонаж досяг 11 рівня.

Pin-icon ПриміткаХоч озброєні лучники і непоганими луками, в бою все одно частіше використовують магію.

Унікальні дремора-кинвалыРедагувати

  • Кінвала-воїна (ID 00000FD3) і кінвала-мага (ID 00000FD1) можна зустріти тільки під час облоги Бруми.
  • Кінвал-воїн
  • Кінвал-лучник
  • Кінвал-маг