FANDOM

DaedraIcon Дремора-кінмаршер
ID: 0003E9C8, 0003EE75, 0004738C, 00000FD9, 00092D9D, 00000FD8, 000146BD, 000146BE, 000146BF
Дремора-кінмаршер (воїн)
LevelIcon 15

Health-icon 117-145 MagickaIcon 212

Душа чорна
Дремора-кінмаршер (ориг. "Dremora Kynmarcher")даедра в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

ОписРедагувати

Дремора-кінмаршер — наступний після кінрівів ранг дремора. Це вищі офіцери, які командують значною кількістю нижчих дремора і володіють землями. У грі їх можна зустріти, якщо персонаж досяг 17 рівня.

На відміну від нижчих за рангом дремора, маги і воїни-кінмаршери озброєні не дреморськими булавами або довгими мечами, а дреморськими клейморами — даедричними дворучними мечами надзвичайної сили. Та й лучники замість звичного для низькорівневих дремора легкого дреморського луку використовують важкий.

Воїни і лучники використовують комплект особливої дреморської броні, зробленої спеціально для кінмаршерів (шанс на те, що дремора буде в шоломі, дорівнює 50%), а маги одягнені в чорні мантії; причому і те, і інше недоступне для гравця.

Магічний арсенал воїнів і лучників становить два заклинання Руйнування і одне — Містицизму, в той час як маги спеціалізуються на Руйнуванні, трохи знають Зміну і здатні закликати вогняного атронаха.

Pin-icon ПриміткаХоч озброєні лучники і непоганими луками, в бою все одно частіше використовують магію.

  • Кінмаршера-воїна (ID 00000FD9) і кінмаршера-мага (ID 00000FD8) можна зустріти тільки під час облоги Бруми.
  • Кінмаршер-воїн
  • Кінмаршер-лучник
  • Кінмаршер-маг