Стародавні сувої українською
Advertisement
Стародавні сувої українською
Дім Хлаалу (ориг. House Hlaalu) в грі The Elder Scrolls III: Morrowind
Основна інформація Прапор Дому Хлаалу.png
Лідер Герцог Ведам Дрен
Штаб-квартира Дім Хлаалу, Балмора
Визначні особистості Веланда Омані, Драм Беро, Крассій Куріо, Невена Улес, Інґлінґ Напівтроль

Загальні дані[]

Дім Хлаалу — один з Великих Домів Морровінду, він особливий тим, що короля Морровіннду (на час подій гри) звати Хлаалу Хелсет. Символ цього Дому — терези.

Чимало членів Дому Хлаалу — це торговці, лихварі та злодії. Головною їхньою метою є гроші. Відкрито підтримують Імперію, поважають Храм Трибуналу, до інших домів ставляться нейтрально. У технічному розумінні, недолюблюють Редоран і Тельванні: ставлення до цих фракцій дорівнює -1.

Колір Дому — жовтий. Святий Велот є покровителем Дому Хлаалу.

Будівлі Хлаалу — торгові будинки, гільдії майстрів, багатоповерхові маєтки і консульства — виконані у кубічному стилі, включаючи екстер'єр і входи.

Ранги і навички[]

Ранги:

  • Найманець
  • Слуга
  • Завітець
  • Законник
  • Родич
  • Кузен Дому
  • Брат Дому
  • Батько Дому
  • Радник
  • Грандмайстер

Дім Хлаалу ставить в пріоритет наступні навички: Красномовство, Торгівля, Безпека, Легкі обладунки, Короткі клинки, Влучність. Найважливіші атрибути: Швидкість, Спритність.

Інше[]

  • Навіть якщо Ви вступили до іншого Дому або взагалі не плануєте вступати до жодного Дому, в ході сюжету Вам все одно доведеться прийти у відділення Дому Хлаалу у Вівеку, аби вони визнали Вас Нереваріном.
  • Колись існував малий Дім Мора, що був поглинений Домом Хлаалу.
  • Під час проходження The Elder Scrolls V: Dragonborn можна дізнатися, що після Червоного року та інший трагічних подій початку Четвертої ери Дім Хлаалу став «цапом-відбувайлом» за всі біди, і був позбавлений статусу Великого дому.