FANDOM

Ейренн
Ейренн
WomanIcon
Базова інформація
Раса Альтмер

Ейренн Арана Альдмері (ориг. Ayrenn, 2E 555 — ??) — персонаж The Elder Scrolls Online. Королева Алінору.

Біографія Редагувати

В належний час король Хайделліт і його дружина міледі Тюїнден наробили на світло дитя: доню, яку відповідно до традицій назвали Ейренн. Принцеса Ейренн народилася 5-го числа місяця Другого зерна 555 року Другої Ери. Ця дата надзвичайно сприятлива, але я позбавлю вас від пояснень з цього приводу, оскільки ви не володієте всією інформацією, яка дозволила б вам повною мірою усвідомити значення дати народження принцеси Ейренн. Сподіваюся, ви повірите мені на слово: Саммерсет, Аурідон і Артеум святкували народження принцеси впродовж 55 днів.

Було передбачене, що принцеса Ейренн стане такою ж бурхливою і бунтівною, як і часи, в які вона з'явилася на світ; так і сталося. Моторна і кмітлива, Ейренн швидко засвоювала уроки своїх вчителів і з ранніх років демонструвала неортодоксальний підхід до навчання. Вона була настільки поглинена власними ідеями і дослідженнями, що деколи була відсутня по декілька днів і ніхто не знав, де вона знаходиться. По поверненню Ейренн з'ясувалося, що в своїх подорожах вона придбала нові незвичайні знання або опанувала чудові навики.

У один з днів Місяця Вечірньої зірки 563 року королівська сім'я у повному складі попрямувала в Кришталеву Башту, щоб відсвяткувати вступ принцеси в Лабіринт Сап'ярхів (Sapiarchs Labyrinth), де їй належало вивчати королівські звичаї і церемонії Високих Ельфів. Але по дорозі від палацу до Башти принцеса «випарувалася», і не дивлячись на те, що юстиціари провели розслідування 17-ої міри, щоб відшукати її, це так і не вдалося. Втім, Сап'ярхи повідомили, що в ніч зникнення принцеси, була безліч знамень і небесних передбачень — зокрема, сузір'я Леді немов би їхало верхи на сузір'ї Коня, а на пам'ятнику дослідникові Топалу виявили юного орла.

У потрібну годину принц Неймон, брат Ейренн, був проголошений спадкоємцем престолу Алінор; у 565 році він вступив в Лабіринт. Неймон, як і його батько, був дійсним знавцем церемоній, він з ентузіазмом слідував обрядам і виконував обов'язки, які традиційно відводяться спадкоємцеві престолу. Коли в 580 році король Хайделліт відійшов в Етеріус, принц Неймон негайно почав підготовку до восьмидесятивосьмиденної літургії, яка має бути передувати його коронації.

І тут, во славу богів, сталося непередбачуване! З Порту Велін у Валенвуді прийшла звістка, що принцеса Ейренн прямує в Аурідон на кораблі-лебеді! У здивуванні і в поспіху королівський двір Алінору відправився в Фестхолд, щоб привітати її, і виявився там саме вчасно: рівно до моменту прибуття принцеси. Принцеса Ейренн оголосила, що вона, будучи старшою із спадкоємців, готова зійти на трон Алінора, і Верховний Юстиціар підтвердив, що вона має на це право. Ейренн була коронована в 580 році, в 7-й день Місяця Початку морозів.

Ейренн (концепт-арт)

Можливо, деяким з вас доводилося чути безглузді історії про те, що нібито трапилося з принцесою Ейренн далеко від Саммерсета: як вона подорожувала на піратському анвільськом кораблі як помічник капітана, як прикинулася данмеркою, щоб дістати можливість читати індиго свити (Indigo Scrolls) в підвалах Некрома, як перевершила дервішів з Ріхада в їх танці з мечами, як перемогла Меб'ярн Вогнянокосу з Віндхельму на змаганні по розпиванню меду. Запевняю вас, всі ці історії і казки безглузді і абсурдні. Насправді наша королева вивчала звичаї і церемонії, просто робила це у властивій їй манері незалежного дослідження.

Зійшовши на престол, Ейренн привнесла деякі зміни в управління нашими дивними землями — але все це було передбачене ще в момент її народження, і Сапьярхи, всі як один, підтримали ці нововведення.

Сама Ейренн стверджує, що людські раси замолоді, щоб правити.