FANDOM

Warning-icon
Необхідно: додати більше інформації, повиправляти помилки.

Akatosh

Ера розквіту — перша ера в історії всесвіту, початок його існування.Спочатку існував лише Аурбіс — хаос, пустота, темрява.Також відомо що він був створений деякою містичною сутністю, але що це за сутність ніхто не знає.Ми лише можемо припускати що це.Істота з іншого виміру, чи щось інше.Але брати Ану і Падомай вторглися в ньго і створили Нір (космос). На світ з'явився Акатош, повелитель часу, і розпочався відлік часу. Поява Нір звеселила братів, але вона вибрала Ану, тому Падомай залишив їх. Нір завагітніла, але потім повернувся Падомай і відкрито при знався Нір в коханні до неї. Нір сказала що її серце належить Ану і Падомай жорстоко побив її. Після того як Ану дізнався про це він побився з братом і вигнав його за межі часу. Нір народила творіння але померла від побоїв. Ану оплачуючи любиму заховався в сонце і заснув. Через декілька століть повернувся Падомай. Він побачив творіння, зненавидів його із махнувши мечем розколов на 12 світів. Потім проснувся Ану і знову побився з братом. Ану переміг, але і сам помер від ран. Брати впали за межі часу і із крові Падомая з'явилися Даедра а із крові Ану з'явилися — зорі, а із змішаної крові обох братів Аедра. Одним із Аедра був Лорхан, який зіграв рокову роль в історії світу. Лорхан хитрістю заставив богів створити вимір смертних Нірн. Творцем Нірна став Магнус, бог магії. Нірн був дуже небезпечний, через те що в ньому було дуже багато магії. Коли боги Аедра знаходилися в Нірні, фізична структура світу і навіть сам час ставав нестійким.