FANDOM

MineIcon
Жаринкова шахта
Жаринкова шахта
Карта
Embershard Mine On Map
Плани

EmbershardMine (Skyrim) localmap Жаринкова шахта

Округ Володіння Фолкріт
Зони Жаринкова шахта
Жаринкова шахта (в ориг. Embershard Mine) — шахта у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
  • Коди локації:

EmbershardMineExterior01
EmbershardMineExterior02
EmbershardMineExterior03
EmbershardMine01

Опис Редагувати

Жаринкова шахта — середніх розмірів комірка, розташована на північний захід від Хелгена, або на південний захід від Рівервуда. Локацію можна виявити, прямуючи по дорозі від Хелгена до Рівервуду. У шахти два входи, один звичайний, а інший потаємний серед кущів, через що його складно виявити. Біля головного входу чергує бандит, який спочатку майже ввічливо кричить не наближатися, а потім нападе на протагоніста, якщо той підійде занадто близько. Увійшовши всередину через двері, опинимось в проході з пасткою — каменюки, що падають зі стелі. Пройшовши тунель, герой зустріне двох бандитів, які стоять біля багаття, один з яких буде турбуватися про те, що хтось може пробратися в шахту, а другий заспокоїть його, нагадавши про вартового і кам'яну пастку.

Розібравшись з ними і пройшовши далі, герой виявить розвилку. Справа знаходиться пошарпаний щоденник поряд зі скелетом, а зліва ще один прохід, що веде до практично порожньої кімнати, в якій знаходиться важіль. З його допомогою опускається міст, яким можна пройти в коридор. В середині цього коридору знаходиться замкнена камера з різними скарбами, як, наприклад, том заклинань, а також велику скриню. Ключ можна знайти у бандита, що охороняє двері в камеру. Далі герой потрапить в південну частину шахти, де він може зустріти агресивно налаштованого бандита-коваля. З допомогою сходів біля водоспаду можна вийти з шахти через другий таємний вихід.

Знахідки Редагувати

8 жил залізної руди всередині, ще дві — зовні.

Об'єкти Редагувати

Предмети Редагувати

  • «Том заклинань: Яснобачення» на столі за закритими дверима;
  • 2 од. залізної руди на столі біля кузні;
  • 2 од. залізних злитка на верстаті;
  • 20 од. смолоскипів можна зібрати по всій локації;
  • Ключ від Жаринкової шахти у бандита, який сидить на стільці, поруч з замкненими дверима;
  • дорогоцінне каміння на столі у коморі;
  • пошарпаний щоденник поруч зі скелетом, в заваленому проході;
  • підручник «Виготовлення легкої броні» (навичка «Ковальство») біля верстата.

Інгредієнти Редагувати

Квести Редагувати

Жаринкова шахта є однією з можливих локацій для багатьох квестів. Частина із них "бандитської" тематики, інші просто обирають випадкове підземелля.

Примітки Редагувати

  • На будь-якому рівні при першому відвідуванні Жаринкової шахти всі противники будуть слабкими, рангу «бандит» і «розбійник».
  • Якщо зайти в шахту з головного входу, бандитів буде на два більше.
  • Ця шахта є ідеальною для заповнення чорних каменів душ, так як в ній трапляються тільки найбільш слабкі види бандитів.
  • Таємний вхід у шахту настільки таємний, що на плані локації (коли перебувати всередині) не позначений як вихід у Скайрім.

Галерея Редагувати

  • Абсолютно непомітна дірка у скелі є таємним входом.